Gå til innhold

Noen her som fikk mensforstyrrelser etter koronavaksiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tatt alle doser. Fikk småblødninger etter nr. 1 og 2, selv om jeg er i overgangsalderen og egentlig har sluttet å menstruere. Etter nr. 3 skjedde det ikke noe, annet enn at jeg ble slapp, svimmel og «syk» i et døgn. 

Anonymkode: 072f7...281

Jeg tok ikke dose 3. Jeg hadde korona før vaksinen var kommet, og det var lettere for kroppen enn den vaksinen, smertene og blødningene. Nå slipper jeg dose 3 fordi jeg har fått korona igjen, bare forkjølet denne gangen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Dere som får blødninger er dere ferdig med å få barn? 

Anonymkode: 5304c...997

Nei. Å det bekymrer meg. Vi hadde planlagt ett barn til.

Anonymkode: 5da4c...c80

Har ikke hatt mensen siden jeg tok vaksine nr 2 i august. Jeg klager ikke, er ferdig med å få barn, så godt det skjedde meg og ikke noen andre. Var utmattet og feber av og på i noen uker etter også. Det var hakket verre,når en har fire barn og 100pst jobb å følge opp. 

Jeg skal ikke ha booster dose. For det første har jeg hatt både delta og nå omikron, og for det andre er jeg ikke i risikogruppen for å bli alvorlig syk av omikron. Sannsynligvis ville booster gitt meg mer plager enn omikron ga meg. Hvis delta kommer tilbake, eller en annen skummel variant, tar jeg vaksinen mot det. 

Anonymkode: 2bbb7...97f

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvor mange av dere er over 45 eller har underliggende sykdommer egentlig? I og med dere tar dose tre på tross av bivirkninger. 

Anonymkode: 16bf9...6db

Det ligger en drøss uvaksinerte unge på sykehus i USA 

Anonymkode: 538d7...501

Jeg kommer ikke til å ta dose tre. Fhi anbefaler dose tre for de over 45 år eller de som har underliggende sykdom som gjør at de er i risikogruppen.
Jeg tok andre dose for 7 mnd siden, 5 dager etter jeg tok andre dose fikk jeg ekstreme blødninger og magesmerter som kan sammenlignes med rier. Blødde av og på helt frem til midten av desember, ekstreme mengder blod og hadde mye smerter. Jeg var til gynekolog 1 mnd før jeg tok dose to og da var alt helt fint. Jeg har også alltid hatt regelmessig mensen, men etter dose to endret alt seg. Jeg blødde så mye at blodprosenten min ble så lav at jeg måtte begynne på jerntabletter. Nå ser det ut som om det har roet seg. 

Anonymkode: 6dc3a...21c

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva har en drøss uvaksinerte i USA med saken å gjøre? 

Og i enkelte stammer i Afrika spiser de mennesker. Hva er poenget? Vi bor i Norge, ikke USA. 

Anonymkode: 00466...7b2

Jeg var akkurat ferdig med mensen når jeg fikk første dose etter det så kom den ikke igjen før etter andre dose, 3 mnd senere..Tror jeg har hatt mensen 2 ganger siden juli..Går rundt med mensvondt, forrige uke så kom det antydning til blod på papiret i 3-4 dager, usikker på om det var mensen eller hva det nå var...Var hos gynekolog 1 måned før jeg tok dose 1 og alt var i orden da.. Er 43 år men legen har tatt hormonprøver og de viste ikke noe til overgangsalderen...Nå kan jeg ta dose 3 om to uker..

Hi

Anonymkode: 366c8...0d4

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og i enkelte stammer i Afrika spiser de mennesker. Hva er poenget? Vi bor i Norge, ikke USA. 

Atte hva sier du??? Nå må du fader meg rulle inn rasismen din. Stammer i Afrika som spiser mennesker, hva i alle dager?

Anonymkode: 8d244...c03

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Atte hva sier du??? Nå må du fader meg rulle inn rasismen din. Stammer i Afrika som spiser mennesker, hva i alle dager?

Anonymkode: 8d244...c03

Det finnes faktisk fortsatt noen svært få stammer i bortgjemte kriker og kroker av verden der kannibalismen praktiseres. Du bør kanskje lese deg litt opp før du skriker rasisme?

Jeg kommer ikke til å ta dose tre. Fhi anbefaler dose tre for de over 45 år eller de som har underliggende sykdom som gjør at de er i risikogruppen.
Jeg tok andre dose for 7 mnd siden, 5 dager etter jeg tok andre dose fikk jeg ekstreme blødninger og magesmerter som kan sammenlignes med rier. Blødde av og på helt frem til midten av desember, ekstreme mengder blod og hadde mye smerter. Jeg var til gynekolog 1 mnd før jeg tok dose to og da var alt helt fint. Jeg har også alltid hatt regelmessig mensen, men etter dose to endret alt seg. Jeg blødde så mye at blodprosenten min ble så lav at jeg måtte begynne på jerntabletter. Nå ser det ut som om det har roet seg. 

Anonymkode: 6dc3a...21c

Akkurat dette jeg tenker på når jeg spør om de som nå tar tredje er i risiko eller over 45. Virker som en del tror man bare skal banke på med alt en får tilbud om. Folk må gjøre som de vil, for all del, det bare forundrer meg. 

Intervjuet med Gunnveig Grødeland i Nettavisen anbefales. Hun stiller også ett veldig betimelig spørsmål rundt tidspunktet for vaksineringen. Hvorfor vaksinere allerede fullvaksinerte friske voksne i det bølgen er på vei ned? Det er en grunn til at vi vaksinerer mot influensa om høsten, hvorfor skulle dette være noe annerledes? 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes faktisk fortsatt noen svært få stammer i bortgjemte kriker og kroker av verden der kannibalismen praktiseres. Du bør kanskje lese deg litt opp før du skriker rasisme?

Anonymkode: 

Kan du gi litt flere opplysninger om hvilke menneskeetende stammer i "Afrika" du snakker om? Ihvertfall før du anbefaler andre som reagerer på påstanden din å "lese seg opp"?

Anonymkode: ce447...dee

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Kan du gi litt flere opplysninger om hvilke menneskeetende stammer i "Afrika" du snakker om? Ihvertfall før du anbefaler andre som reagerer på påstanden din å "lese seg opp"?

Anonymkode: ce447...dee

Kan dere i så fall lage en egen tråd om det, da det ikke har noe her inne å gjøre overhodet! 

• Opprett ny...