Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Ville dere servert det på lett ristet loff med olje eller smør, og i så fall hvilke? Hvordan ville dere ellers servert det? Ertepureen skal være kald. Anonymkode: 41fd2...8da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Jeg har liten erfaring med ertepure , men jeg tror det kunne bli godt. Litt ekstra urter i pureen, god skinke og loffsiver skåret i 4 før pureen og skinken blir lagt på. Litt nyrevet parmesanost på toppen så ville jeg gjerne prøve. Det høres godt ut. Anonymkode: f4b4b...796
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg har liten erfaring med ertepure , men jeg tror det kunne bli godt. Litt ekstra urter i pureen, god skinke og loffsiver skåret i 4 før pureen og skinken blir lagt på. Litt nyrevet parmesanost på toppen så ville jeg gjerne prøve. Det høres godt ut. Anonymkode: f4b4b...796 Takk for tips. Ost hadde jeg ikke tenkt på. Anonymkode: 41fd2...8da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Låter godt! Tror jeg skal lage det til meg selv! Anonymkode: 4a368...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå