Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #26 Skrevet 21. januar 2022 Frida_22 skrev (12 timer siden): Kjeder meg, trenger sparetips, er blakk før neste lønning og tenkte å høre med dere om 2 ting: 1. Hva bruker du penger på som egentlig er unødvendig? 2. Hvilke unødvendige, men vanlige ting bruker du ikke eller lite penger på sammenlignet med andre? Hos meg er det 1. En dyr hobby (hund), kjøper ofte lunsj i butikken, handler på butikk nesten hver dag, har mange abonnement både streaming og aviser, bil (trenger ikke). 2. Røyk/snus, brus, alkohol, frisør, kjøper lite klær, er aldri på shopping. Lunsj i butikk blir dyrt i lengden. Å ha hund er idioti når man har dårlig råd. Si op abonnement du ikke trenger. Handle én gang i uka. Anonymkode: f213a...fb1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #27 Skrevet 21. januar 2022 Hest og hund det vil nok mange kalle unødvendig. Det koster veldig mye i måneden. Anonymkode: ecdee...c79
frk Nilsen Skrevet 21. januar 2022 #28 Skrevet 21. januar 2022 (endret) Lektor Doppler med tillegg skrev (17 timer siden): Streamingtjenester og kjoler. Men vil ikke si at det er unødvendig da. Luksus, ja. Samme her bare at det er mannen som sørger for streamingtjenestene ...og god vin Endret 21. januar 2022 av frk Nilsen
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. januar 2022 #29 Skrevet 21. januar 2022 frk Nilsen skrev (17 minutter siden): Samme her bare at det er mannen som sørger for streamingtjenestene ...og god vin Tenkte på det med vin etterpå.. 😄
Frida_22 Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #30 Skrevet 21. januar 2022 6 hours ago, Anonym bruker said: Lunsj i butikk blir dyrt i lengden. Å ha hund er idioti når man har dårlig råd. Si op abonnement du ikke trenger. Handle én gang i uka. Anonymkode: f213a...fb1 Slapp av tante Bjørg, denne tråden var ment å være morsom! Jeg vet godt at det er unødvendig og at jeg heller kunne satt pengene på sparekonto, men jeg har råd til det. Er ikke blakk sånn egentlig 😉
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2022 #31 Skrevet 21. januar 2022 Frida_22 skrev (28 minutter siden): Slapp av tante Bjørg, denne tråden var ment å være morsom! Jeg vet godt at det er unødvendig og at jeg heller kunne satt pengene på sparekonto, men jeg har råd til det. Er ikke blakk sånn egentlig 😉 Tydeligvis ikke så sjarmerende heller. Eller morsom. Anonymkode: f0f33...db8
Frida_22 Skrevet 21. januar 2022 Forfatter #32 Skrevet 21. januar 2022 6 minutes ago, Anonym bruker said: Tydeligvis ikke så sjarmerende heller. Eller morsom. Anonymkode: f0f33...db8 Ok 😀 ønsker deg en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå