Gå til innhold

Noen som reagerer i magen på kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer rett og slett på om jeg ikke tåler det.

Når jeg drikker kaffe på morgenen får jeg vondt i magen, og må gjerne rett på do.

I går forsøkte jeg å starte dagen med te, og da var jeg stabil i magen. 

Også jeg som ikke er menneske før kaffekoppen da 😲😊

Anonymkode: c3241...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir «sur i magen» av kaffe og får diare om jeg drikker kaffe før mat. Men jeg gjør det likevel da. Jeg blir mamma-monster uten kaffe

Anonymkode: 68815...f6d

Skrevet

Kaffe kan virke avførende på tom mage for meg. Jeg må ha litt mat, vente 30 minutter og SÅ kan jeg drikke kaffe. Jeg har veldig sensitiv mage, hatt både magekatarr og magesår. Tåler ikke sterk mat og røkt mat så godt. Så jeg skjønner at tom mage reagerer på kaffe for egen del. 

Anonymkode: 47ce3...6f2

Skrevet

Får ikke direkte vondt i magen, men må alltid drite etter jeg har hatt de to første kaffekoppene på morgenen. 

Anonymkode: 9e118...52e

Skrevet

Det er veldig vanlig å få løs mage av kaffe. Så vidt jeg vet ble det markedsført som avførende da kaffen ble introdusert i Europa på 1700-tallet.

Anonymkode: e4584...3ef

Skrevet

Jepp! 

Anonymkode: ada3e...960

Skrevet

But still - we drink it 😂😂

HI

Anonymkode: c3241...4b1

Skrevet

Ja, og jeg har faktisk kuttet ut kaffe nå, etter å ha drukket det daglig i 20 år. Så nå drikker jeg te, og magen er bedre.

Anonymkode: f85f2...01e

Skrevet

Jo da, man blir litt uggen og ugrei når den første literen er drukket. 

Anonymkode: 8cc83...887

Skrevet

Jeg har treg mage. Ikke så gale at det trengs noen form for legeoppfølging el.l. Og jeg syntes det er fantastisk med kaffi. For den får magen i gang! Men jeg spiser alltid først, ellers får jeg smerter.

Anonymkode: cf98b...ef8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...