Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #1 Skrevet 20. januar 2022 Ved hvilken alder har du som har store barn etablert gode stabile vennskap? Min syvåring er en del av en gjeng. De varierer litt hvem hun er mest med. Hun har både guttevenner og jentevenner. Noen har blitt helt borte underveis (en bestevenn fra barnehagen) og nye har kommet til. Noen dager kan hun si X og Y liker ikke meg. Andre dager er en av de verdens beste venn. Jeg skjønner jo at slik er det, samtidig så lurer jeg på ved hvilken alder de knytter de nære gode vennskapene? Min aller beste venninne møtte jeg selv på ungdomsskolen. Har noen venner fra barneskolen fortsatt men de nære vennskapene for meg kom senere. Anonymkode: fb703...b4f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #2 Skrevet 20. januar 2022 Min bestevennine som jeg har nå ble jeg kjent med i 2.klasse på barneskolen. Jeg er nå 35 år. Anonymkode: 51017...c53
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #3 Skrevet 20. januar 2022 Min ene fant seg ikke til rette med noen bestevenninne før hun var 18 år. Andre hadde en bestevenn i barnehagen, men hun flyttet før de begynte på skolen. Etter det har hun ikke hatt en fast vennegjeng eller en bestevenninne. Hun er nå 14. siste har hatt en bestevenn siden 2. klasse på skolen. De er fortsatt mye sammen, men mitt barn har bare han, og han har flere, så det kan virke som de glir litt fra hverandre. Jeg tror min er mer populær enn han selv vet. Han blir invitert med hit og dit av andre, men han foretrekker denne ene. Han er 11 år og har en mild autismediagnose. Anonymkode: 7465b...5d6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 14 hours ago, Anonym bruker said: Ved hvilken alder har du som har store barn etablert gode stabile vennskap? Min syvåring er en del av en gjeng. De varierer litt hvem hun er mest med. Hun har både guttevenner og jentevenner. Noen har blitt helt borte underveis (en bestevenn fra barnehagen) og nye har kommet til. Noen dager kan hun si X og Y liker ikke meg. Andre dager er en av de verdens beste venn. Jeg skjønner jo at slik er det, samtidig så lurer jeg på ved hvilken alder de knytter de nære gode vennskapene? Min aller beste venninne møtte jeg selv på ungdomsskolen. Har noen venner fra barneskolen fortsatt men de nære vennskapene for meg kom senere. Anonymkode: fb703...b4f Min er snart 9 og i 3 klasse og har 7 veldig gode og nære kompiser henger litt med 3 jenter på skolen også,men ikke hjemme Anonymkode: 1eef1...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå