Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Jeg har et par venninner som blir så merkelige når de drikker. De kler av seg på fest, og ender ofte opp med å gå i truse og bh. Jeg har spurt om hvorfor de gjør det, men de sier de blir så fulle at de ikke husker noe. Hun ene tok heisen på plaza helt naken i høst. Jeg blir så lei av å passe på dem! Hva er grunnen til at noen holder på sånn?? Anonymkode: 8ebd7...db5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Nb! Vi er 18 og 20 år gamle glemte å skrive det! Anonymkode: 8ebd7...db5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Det har jeg aldri opplevd. Eller hørt om at noen har opplevd. Kanskje på tide å bytte venner? Antakelig er de middelaldrende, single og livredde for å ikke få en mann igjen, så da er det bare å «bjuda på» Anonymkode: 892b6...c76
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg aldri opplevd. Eller hørt om at noen har opplevd. Kanskje på tide å bytte venner? Antakelig er de middelaldrende, single og livredde for å ikke få en mann igjen, så da er det bare å «bjuda på» Anonymkode: 892b6...c76 Nei nei de er 18 og 20! Anonymkode: 8ebd7...db5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei nei de er 18 og 20! Anonymkode: 8ebd7...db5 Da er de single og desperate og med lav intelligens. Skaff deg andre venner som er mer ordentlige Anonymkode: 892b6...c76
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #6 Skrevet 19. januar 2022 Hvorfor de gjør det er ikke godt å si. Jeg hadde også ei venninne i den alderen som alltid skulle opp på et bord og strippe når hun hadde drukket litt mye. Det var like kjedelig og pinlig for oss andre hver gang. Det er lov å håpe at de vokser det litt av seg eller skjønner at det ikke er lurt å drikke seg fra sans og samling. Du kan jo si til dem, når de er edrue, at de ødelegger kvelden for deg, de ødelegger for seg selv og at det bildet de antagelig har inni hodet, som man vet kan bli ganske forvrengt i fylla, av at de sikkert er både sexy, morsomme og kule, ikke stemmer med det andre synes. Dessverre kan du ikke endre dem, men du kan gi beskjed om at det er grenser for hvor mye barnevakt du gidder å være for dumfulle folk, og så slutte å løpe etter dem med klær. Vi i vår gjeng kom til et punkt hvor vi slutta. Da hun ble kastet ut fra et utested i bare undertøyet og vi ikke kom løpende etter med klær og trøst med en eneste gang (vakta var en bekjent og han holdt øye med henne, så hun var aldri i fare), så gikk det opp et lys. Anonymkode: 367e1...e61
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #7 Skrevet 19. januar 2022 Hva har det med voksne damer å gjøre? Jeg er 46 år og har verken opplevd det blant de jeg er sammen med, eller noen gang sette det Anonymkode: c1b07...63f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #8 Skrevet 19. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva har det med voksne damer å gjøre? Jeg er 46 år og har verken opplevd det blant de jeg er sammen med, eller noen gang sette det Anonymkode: c1b07...63f Antakelig er hun ung og søker råd fra voksne damer som har levd litt lenger enn henne og kanskje vet mer? Anonymkode: 892b6...c76
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #9 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Antakelig er hun ung og søker råd fra voksne damer som har levd litt lenger enn henne og kanskje vet mer? Anonymkode: 892b6...c76 Takk det er akkurat det jeg mener 😊 Anonymkode: 8ebd7...db5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #10 Skrevet 20. januar 2022 Hvorfor gidder du å passe på de da?? Du er ingen barnevakt! Bare la de drite seg ut! Anonymkode: 053b1...45e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #11 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Takk det er akkurat det jeg mener 😊 Anonymkode: 8ebd7...db5 Men hva tenker du selv om disse jentene? Har de lav selvtillit? Sliter de med noe? Sånn når de er edru altså. Har de hatt mange mislykkede forsøk på å gå inn i forhold? Anonymkode: 892b6...c76
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #12 Skrevet 20. januar 2022 Haha. Flashback til da jeg var ung. Da jeg var 18 kunne vel jeg vise frem både truse og BH. Sluttet da jeg ble 20 ish da. Jeg mistet alle hemninger da jeg drakk de første årene. Lærte meg fort at det var idiotisk. Anonymkode: 2d18b...a01
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #13 Skrevet 20. januar 2022 Noen er ekshibisjonistiske og liker altså å kle av seg og vise seg frem. Det kan være den enkle grunnen, og at de ikke tør det når de ikke drikker. Anonymkode: 93514...93b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #14 Skrevet 20. januar 2022 Jeg har en kompis som blir 40 i år. Om han er påkledd på fest er han tilnærmet edru. Han, og samtlige kompiser, ender opp nakne iløpet av kvelden. Uten unntak. Jeg aner ikke hvorfor de er sånn, men vet at kompisen og noen flere av de bruker narkotika og derfor blir de ukritiske og jævlige Anonymkode: 094f4...51b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #15 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Nb! Vi er 18 og 20 år gamle glemte å skrive det! Anonymkode: 8ebd7...db5 Jeg kjenner en gjeng i slutten av 30- og begynnelsen av 40-årene som holder på sånn. Klining med hverandre og fremmede menn, avkledning og idiotisk oppførsel. Helt patetisk, rart at de ikke ser det selv. Fylla er visst viktigere enn å ha godt omdømme som mor og arbeidstaker. Anonymkode: 90e3c...95f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #16 Skrevet 20. januar 2022 Det er alltid noen slike damer innenfor en viss omgangskrets, noen er tett på, andre hører bare historiene. For egen del, som mann, synes jeg det er moro, men selvsagt synd på de som dummer seg ut, dersom de driver det for langt. På den annen side bør en ikke kaste ut babyen med badevannet. Det er gøy å ha det gøy. Men i offentlighet bør en oppføre seg. Anonymkode: 764e7...ef3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #17 Skrevet 20. januar 2022 Fordi det å kle av seg er noe av det minst skadelige av hemningsløse ting man kan gjøre. Mange har lyst til (og godt av!) å være helt idiot i blant, vi har blitt så flinke og kontrollerte hele tiden. Deilig å la vettet fare. Det er stort sett fylla som gir rom til dette, både fordi man kjemisk får sløvet vurderingsevnen, og fordi man kan akseptere selv at «fylla hadde skylda». Selvfølgelig er det pinlig at noen på død og liv må kle av seg, men heller det enn aktiviteter som kan skade seg selv eller andre eller er kriminelle 🤷🏼♀️ Anonymkode: 130e0...c51
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #18 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fordi det å kle av seg er noe av det minst skadelige av hemningsløse ting man kan gjøre. Mange har lyst til (og godt av!) å være helt idiot i blant, vi har blitt så flinke og kontrollerte hele tiden. Deilig å la vettet fare. Det er stort sett fylla som gir rom til dette, både fordi man kjemisk får sløvet vurderingsevnen, og fordi man kan akseptere selv at «fylla hadde skylda». Selvfølgelig er det pinlig at noen på død og liv må kle av seg, men heller det enn aktiviteter som kan skade seg selv eller andre eller er kriminelle 🤷🏼♀️ Anonymkode: 130e0...c51 Er verre å bli gravid etter ONS i fylla Anonymkode: 053b1...45e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #19 Skrevet 20. januar 2022 Jeg mener dette ikke er normalt. De jeg vet som holdt på slik som unge eller i 20-30-årene, det var personer med ganske store personlige problemer som de ikke tok tak i. Jeg ville snakket med dem når de er edrue, HI, og sagt tydelig fra at hvis de har tenkt å drikke så mye i fremtiden at de ikke vet hva de gjør og ikke er i stand til å ta vare på seg selv (og holde seg innen lovens grenser), så vil du ikke bli med dem ut, og si at det er synd, men at det ikke lenger er noe moro for deg å måtte passe på dem slik at de ikke skader seg selv. Og så ville jeg funnet meg andre venner i tillegg, noen som er litt modnere, som du selv, og som kan ha det moro uten å miste seg selv med å bli dritings. Anonymkode: a63ce...d9c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #20 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg mener dette ikke er normalt. De jeg vet som holdt på slik som unge eller i 20-30-årene, det var personer med ganske store personlige problemer som de ikke tok tak i. Jeg ville snakket med dem når de er edrue, HI, og sagt tydelig fra at hvis de har tenkt å drikke så mye i fremtiden at de ikke vet hva de gjør og ikke er i stand til å ta vare på seg selv (og holde seg innen lovens grenser), så vil du ikke bli med dem ut, og si at det er synd, men at det ikke lenger er noe moro for deg å måtte passe på dem slik at de ikke skader seg selv. Og så ville jeg funnet meg andre venner i tillegg, noen som er litt modnere, som du selv, og som kan ha det moro uten å miste seg selv med å bli dritings. Anonymkode: a63ce...d9c Nå vet nesten alle her i tråden om noen som gjør slikt, så det er ikke så unormalt :-) syns ikke at det er verdens største krise heller. De skader da ingen ved å kle av seg på fest, og nå er det engang sånn at noen liker å vise seg frem. Da er det jo tryggere sammen med venner enn på nett for eksempel. Dette er deres dumhet, vi andre gjør eller har gjort andre dumheter. Thats life. Anonymkode: 93514...93b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #21 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nå vet nesten alle her i tråden om noen som gjør slikt, så det er ikke så unormalt 🙂 syns ikke at det er verdens største krise heller. De skader da ingen ved å kle av seg på fest, og nå er det engang sånn at noen liker å vise seg frem. Da er det jo tryggere sammen med venner enn på nett for eksempel. Dette er deres dumhet, vi andre gjør eller har gjort andre dumheter. Thats life. Anonymkode: 93514...93b Avhengig av hvordan og hvor de gjør det risikerer de store bøter. De risikerer kanskje i større grad å bli utsatt for seksuelle overgrep/voldtekt. Hi forteller jo at det gjøres på offentlig sted også, og at de er så drita fulle at hun må passe på dem. Da er det stor risiko for at de selv vil bli skadet eller påført skade fordi de drikker seg så fulle at de ikke er i stand til å ta vare på seg selv og gjør ting de aldri ville gjort i edru tilstand. Anonymkode: a63ce...d9c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #22 Skrevet 20. januar 2022 Fisking etter oppmerksomhet. Flaut!! Veldig, veldig flaut!! Anonymkode: a11d0...a74
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #23 Skrevet 20. januar 2022 Vi lever bare en gang. De skader ingen. De har bare moro. Det er faktisk lov å ha det moro. Anonymkode: 5d910...2fa
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #24 Skrevet 20. januar 2022 Her er det mange som har glemt hvordan det var å være ung. Anonymkode: b3cb5...6af
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #25 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg mener dette ikke er normalt. De jeg vet som holdt på slik som unge eller i 20-30-årene, det var personer med ganske store personlige problemer som de ikke tok tak i. Jeg ville snakket med dem når de er edrue, HI, og sagt tydelig fra at hvis de har tenkt å drikke så mye i fremtiden at de ikke vet hva de gjør og ikke er i stand til å ta vare på seg selv (og holde seg innen lovens grenser), så vil du ikke bli med dem ut, og si at det er synd, men at det ikke lenger er noe moro for deg å måtte passe på dem slik at de ikke skader seg selv. Og så ville jeg funnet meg andre venner i tillegg, noen som er litt modnere, som du selv, og som kan ha det moro uten å miste seg selv med å bli dritings. Anonymkode: a63ce...d9c De jeg kjenner som holdt på sånn har ikke problemer. Jeg vet at unge drikker mindre nå enn vi gjorde før, men det HI beskriver er på meg ikke bekymringsverdig (med mindre de står nakne i heisen på plaza ukentlig). Men det er viktig at man har venner man trives med, da. Så du har sikkert rett i at HI er på et litt annet modningsstadium og kanskje bør finne noen andre å henge med i tillegg til disse. Anonymkode: 130e0...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå