Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #26 Del Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Og det tenker du at vi skal holde på med resten av livene våre? Ungene skal sitte i karantene hele høsten hvert år fordi de er forkjølet? Anonymkode: 9f6ad...1bf Hvor har jeg sagt det? Jeg har rett og slett bare nevnt at tiltakene vi har tatt i bruk i dag; karantene, isolasjon og stengte grenser har fungert i århundrer for å få en pandemi eller pest under kontroll. Jeg har ikke sagt noe om noe av hvor lenge jeg mener samfunnet skal være stengt eller hvor lenge vi bør ha karantener osv. Jeg har sagt at tiltakene vi HAR benyttet er en velkjent metode for å får kontroll over en ukjent sykdom når den kommer. Vi har benyttet det i 700 år, og var helt korrekt da det ble satt inn. Anonymkode: 52f3b...941 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425765-har-akkurat-lest-en-bok-om-svartedauen-og-oppdaget-dette/page/2/#findComment-149681341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg