Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

4 millioner fikk mld om dette i dag. Samtidig fikk ei venninne mld fra sin kommune er en elev smittet i klassen blir det ikke opplyst videre. Hva skal vi da med appen?

Anonymkode: 362cb...d08

Rart, jeg fikk ingen melding? Kommer ikke til å installere det uansett, men rart jeg ikke fikk. 

Anonymkode: d62ce...2a9

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

4 millioner fikk mld om dette i dag. Samtidig fikk ei venninne mld fra sin kommune er en elev smittet i klassen blir det ikke opplyst videre. Hva skal vi da med appen?

Da har vel ikke de lastet ned smitteappen

Anonymkode: 832e5...59f

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Rart, jeg fikk ingen melding? Kommer ikke til å installere det uansett, men rart jeg ikke fikk. 

Anonymkode: d62ce...2a9

Jeg fikk og i dag, fra FHI. Kommer heller ikke til å installere den.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet er hva skal vi med appen når skolene ikke lenger opplyser om smittet nærkontakt??

Men det har jo ingenting med smittesporingsappen å gjøre?

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva har de to tingene med hverandre å gjøre?

Denne appen skal fortelle deg om du har vært i nærheten av  en som er smittet. Om feks din sønn sitter ved siden av en smittet på skolen så får dere ingen beskjed. Ser du ikke at dette blir for dumt? 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Denne appen skal fortelle deg om du har vært i nærheten av  en som er smittet. Om feks din sønn sitter ved siden av en smittet på skolen så får dere ingen beskjed. Ser du ikke at dette blir for dumt? 

Det er jo den smittede eller dens foresatte som skal registrere smitten inn i appen, ikke skolen. Det ville jo vært et alvorlig brudd på taushetsplikten.

HvittHus skrev (2 timer siden):

Det er jo den smittede eller dens foresatte som skal registrere smitten inn i appen, ikke skolen. Det ville jo vært et alvorlig brudd på taushetsplikten.

Skolen har hele tiden varslet foreldre om smitte på trinnet. Så lenge de ikke sier hvem så brytes ikke taushetsplikten. Hvorfor skal de nå plutselig ikke melde fra? App eller ei.

• Opprett ny...