Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #1 Skrevet 19. januar 2022 Har visst kommet i overgangsalder og blitt tilbudt Estradot plaster. Noen som har erfaringer rundt dette, av både positiv og negativ art? Anonymkode: be551...6ab
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Jeg går på det pga hetetokter. Fungerer ikke uten. Ikke merket noen negative bivirkninger. Anonymkode: ddcfe...a22
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg går på det pga hetetokter. Fungerer ikke uten. Ikke merket noen negative bivirkninger. Anonymkode: ddcfe...a22 Er heller motsatt her. Fryser kronisk på dag og kveld, med noe svette om natta. Og tørr nedentil🏜 Anonymkode: be551...6ab
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #4 Skrevet 20. januar 2022 Følger denne! Hva gjør dere andre? Anonymkode: 29a50...f27
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #5 Skrevet 20. januar 2022 Jeg prøvde, men hadde så mange bivirkninger på det at jeg bestemte meg for å bare tåle det den perioden det varte. Er et par år siden nå, hadde hetetokter i ca et år. Anonymkode: d7218...867
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #6 Skrevet 20. januar 2022 Jeg går på estradot 2 uker og Estalis 2 uker siden jeg fortsatt har blødninger. Jeg anbefaler en meget god gynekolog i Oslo , Inger Øverlie som er spesialist på overgangsalder: https://medicus.no/om-oss/ansatte/inger-overlie/ Jeg fikk ikke hjelp av fastlegen med dette og opplever liten kunnskap om disse tingene og ikke minst, veldig lite samtale i det offentlige rom rundt overgangsalder. Etter søvnløshet, hetetokter, hjernetåke og annen dårlig konsentrasjon, hjelper disse hormonplastrene mye! Anonymkode: 4c43a...9ec
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2022 #7 Skrevet 20. januar 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Jeg prøvde, men hadde så mange bivirkninger på det at jeg bestemte meg for å bare tåle det den perioden det varte. Er et par år siden nå, hadde hetetokter i ca et år. Anonymkode: d7218...867 Kan jeg spørre om hvilke bivirkninger du hadde? Anonymkode: 4c43a...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå