Gå til innhold

Planer for vinterferien da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange planlegger ferie i utlandet i vinterferien . Hva planlegger du? 

Anonymkode: 6062d...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av oss har det som kalles jobb,så da kan vi ikke reise bort.

Anonymkode: dcd72...c45

Skrevet

Ingen planer. Håper å få et par dager fri så niåringen slipper å være alene i fem dager. 

Jeg reiser ikke utenlands i år. 

Anonymkode: 576d7...baf

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og noen er lærere, noen jobber turnus og noen tar ut ferie. 

Anonymkode: 576d7...baf

Skrevet

Jeg er nyoperert da så det blir veldig rolig hjemme. Så fremt operasjon blir noe av da OG vi klarer holde oss koronafri her hjemme. Ungene hadde det i november så satser på det går greit. 😊

Anonymkode: 330a1...eec

Skrevet

Det hadde vært nydelig med et lite avbrekk så det er mulig det blir en liten workation hvor vi kombinerer jobb og opplevelser . Blir nok i så fall tatt på sparket og gutta må vaksineres først .

Skrevet

Tar meg fri en fredag og reiser på hyttetur på fjellet torsdag kveld

Anonymkode: 36d26...d39

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For en idiotisk kommentar. Hvis du hadde hatt noen tilknytning til arbeidslivet, og ikke bare latt som, ville du jo også hatt et begrep om ferie og ferieavvikling. Du tror vel ikke at de tusener som reiser bort på vinterferie er arbeidsløse?

Hi, vi reiser en uke på hytta og så blir nok minst en av oss der litt lenger med medbrakt kontor.

Anonymkode: 87adb...e72

Skrevet

Oval helg i Trysil

Har hatt barn i 20 år og alltid tatt et par dager fri i høst og vinterferie. Avspasering, fri uten lønn og ferie.

Anonymkode: 9bd81...205

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og noen av oss har fem uker ferie vi kan fordele litt rundt omkring i løpet av ett år.

Anonymkode: 50772...86e

Skrevet

Her blir det Finland, hvis kravet om testing blir fjernet der, slik de gjorde i Sverige. Vi voksne er fullvaksinert, og barna er alle sammen født etter 2005, så de slipper både testkravet og kravet om pass. Vi har alltid hatt tradisjon for å reise dit i vinterferien, og det var et stort savn å ikke kunne gjøre det i 2021. 

Anonymkode: 50772...86e

Skrevet

Her jobber vi,både jeg og mannen. Barna skal kanskje et par dager på hytta med besteforeldre 

Anonymkode: 1a2db...a1f

Skrevet

Blir ei helg på hytta, og håper det er innafor med en tur til Oslo en dag sammen med unga. Ellers jobber jeg. 

Anonymkode: 2328a...323

Skrevet

Vi har leid hytte på fjellet halve uka. Men det er en bitteliten sjanse for at mannen må offshore, da avbestiller vi. 

Anonymkode: 6c55d...8ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og noen av oss har jobb og det som kalles ferie 5 uker i året. Jeg velger å ta en av de ukene i vinterferien og reiser til Gran Canaria med fjortisen. Jobber som anestesispl og vi har lavaktivitet i vinterferien og er oppfordret til å ta ut ferie. 

Anonymkode: 37652...7be

Skrevet

På meg ser det ut som om det blir jobbing.
Muligens mannen tar seg et par dager fri.
Dersom vi begge må jobbe kommer minste til å være på SFO, og de eldste er så gamle at de kan være hjemme alene hele dagen dersom vi begge må på kontoret.
Akkurat nå har jeg hjemmekontor.

Anonymkode: 35b5d...86f

Skrevet

Tenker det blir en tur til Bergen i noen dager :)

Skrevet

Vi skal være hjemme med ny valp 😊

Anonymkode: 38f74...63c

Skrevet

Vi reiser til Storbritannia! Gleder oss veldig til det!

Anonymkode: 5d245...6c2

Skrevet

Vi drar på hytta og har «base» der hele ferien. Jeg drar hjem for å jobbe et par dager midt i. Mannen har «hyttekontor». Barna tilbringer dagene i alpinbakken, og vi kjører sammen med dem de dagene/ettermiddagene vi kan. 

Anonymkode: 21ada...33f

Skrevet

Ett par dager i Stavanger tenkte vi. Der har de vinterferie uken etter oss i Agder, så vi får Stavanger for oss selv. Deilig å gå på museer og lekeland når det nesten ikke er folk til stede. Og ungene elsker å knopp hotell! Hotellfrokost og svømmebasseng er luxus for oss 😊

Anonymkode: 00af6...961

Skrevet

Hytta :D

Anonymkode: 12c4b...f57

Skrevet

Skiferie. 5 dager på hotell rett i bakken.

Tradisjon og noe vi gjør hvert år. 

Anonymkode: 7cabc...1eb

Skrevet

Jobber! Ungene på 9 og 14 skal være hjemme, 16 åringen skal mest sannsynlig jobbe.

Anonymkode: 39e67...478

Skrevet

Jeg jobber ekstra for å avhjelpe på en koronasmittet avdeling😊  De mangler sykepleiere grunnet mye sykemeldinger så greit å trø til når jeg kan. 

Anonymkode: 2a1e7...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...