Gå til innhold

Er det fysisk mulig å laste ned messenger før 13 års alder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 åringen treng der fordi det skal være en informasjonskanal for de i 4H styret. Hvordan gjør vi det?

Anonymkode: 5ae2a...0bc

Fortsetter under...

Skrevet

Klønete av 4H å bruke en slik kanal. Det er vel bare å laste ned. 

Anonymkode: 91e0a...d4a

Skrevet

Så lenge du ikke har oppgitt alderen noe sted er det bare å laste ned. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Klønete av 4H å bruke en slik kanal. Det er vel bare å laste ned. 

Anonymkode: 91e0a...d4a

Men må skrive innlogging via Facebook?

Skrevet

trykker på opprett konto og dt kjem opp 'messenger vil bruke Facebook.com for å logge på". Hvis ein da trykker fortsett blir det få laga Facebook konto. Knappen er forresten ikkje grønn her, men grå.

Annonse

Skrevet

Hvordan bruke Messenger uten Facebook? Dette er foreløpig ikke mulig. Inntil endringene ble introdusert, var det nok å installere applikasjonen, som lett finnes i Play Store eller App Store. For tiden innehavere Facebook bruker de laster ned applikasjonen som før.22. apr. 2020

Fant dette på nett, har reglene endret seg?

Skrevet

Det går fint å laste ned uten å opprette fb konto.  Har gjort det for min mor. Aldersgrensen vet jeg ikke noe om. Men i såfall får man jo evn bare legge inn en annen dato der. Om nødvendig. 

Anonymkode: 06fdc...374

Skrevet

Eller si til klubben at det er dumt og klønete fordi du ikke vil lyve om identitet og alder på barnet ditt? Få dem til å bruke en e-postliste? 

Anonymkode: a12fa...414

Skrevet

Det er da fint mulig uten facebook. Det kommer jo opp flere valg enn fb. Sønnen min fikk messenger som 10 åring, uten å oppgi alder, og faren min har også messenger uten fb. Man bruker epost eller rett og slett bare tlfnr. 

Anonymkode: 3983a...7dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er da fint mulig uten facebook. Det kommer jo opp flere valg enn fb. Sønnen min fikk messenger som 10 åring, uten å oppgi alder, og faren min har også messenger uten fb. Man bruker epost eller rett og slett bare tlfnr. 

Anonymkode: 3983a...7dd

Ok. Har dere prøvd å opprette nå etter april i fjor?

Skrevet

Nei det går ikke an lengre uten å ha fb. Skjønner ikke hvorfor de bruker fb, det er avleggs. Ingen unge som bruker det lengre.

Anonymkode: 0cd52...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...