Gå til innhold

Trenger ny ledelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen sluttet så en av oss er blitt en leder frem til vi får en ny. Stillingen er lyst ut flere ganger uten at det har kommet en ny. Hvordan gå frem? Avdelingen lider under hun som er nå og leder over henne gjør ingenting.  Trenger sårt hjelp. Jeg kan godt gå til leder over der, men hun liker ikke meg som uvaksinert!! Så der står vi fast. Noen råd? Jobber på sykehus. Og ja skulle ønske at noen andre fullvaksinerte som klager like mye kunne ta det opp, men de gjør ikke det og vi ser at det snart er for sent. Noen råd før flere sier opp?

Anonymkode: fe0ac...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sjefen sluttet så en av oss er blitt en leder frem til vi får en ny. Stillingen er lyst ut flere ganger uten at det har kommet en ny. Hvordan gå frem? Avdelingen lider under hun som er nå og leder over henne gjør ingenting.  Trenger sårt hjelp. Jeg kan godt gå til leder over der, men hun liker ikke meg som uvaksinert!! Så der står vi fast. Noen råd? Jobber på sykehus. Og ja skulle ønske at noen andre fullvaksinerte som klager like mye kunne ta det opp, men de gjør ikke det og vi ser at det snart er for sent. Noen råd før flere sier opp?

Anonymkode: fe0ac...f70

Fagrørsla. Og vaksiner deg.

Anonymkode: a8b15...e8a

Skrevet

Vaksiner deg.  Det er det eneste interessante her.

Anonymkode: bd626...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...