Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Sjefen sluttet så en av oss er blitt en leder frem til vi får en ny. Stillingen er lyst ut flere ganger uten at det har kommet en ny. Hvordan gå frem? Avdelingen lider under hun som er nå og leder over henne gjør ingenting. Trenger sårt hjelp. Jeg kan godt gå til leder over der, men hun liker ikke meg som uvaksinert!! Så der står vi fast. Noen råd? Jobber på sykehus. Og ja skulle ønske at noen andre fullvaksinerte som klager like mye kunne ta det opp, men de gjør ikke det og vi ser at det snart er for sent. Noen råd før flere sier opp? Anonymkode: fe0ac...f70
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #2 Skrevet 19. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Sjefen sluttet så en av oss er blitt en leder frem til vi får en ny. Stillingen er lyst ut flere ganger uten at det har kommet en ny. Hvordan gå frem? Avdelingen lider under hun som er nå og leder over henne gjør ingenting. Trenger sårt hjelp. Jeg kan godt gå til leder over der, men hun liker ikke meg som uvaksinert!! Så der står vi fast. Noen råd? Jobber på sykehus. Og ja skulle ønske at noen andre fullvaksinerte som klager like mye kunne ta det opp, men de gjør ikke det og vi ser at det snart er for sent. Noen råd før flere sier opp? Anonymkode: fe0ac...f70 Fagrørsla. Og vaksiner deg. Anonymkode: a8b15...e8a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2022 #3 Skrevet 19. januar 2022 Vaksiner deg. Det er det eneste interessante her. Anonymkode: bd626...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå