Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta dose tre dagen før en lang reise, og er litt bekymret for bivirkninger. Har knapt kjent noe ved de to første dosene, men vet om noen som ble ganske dårlige (kortvarig) av dose 3. 

Så dere som har tatt alle dosene, hva er deres erfaring? Det hadde jo vært typisk om den tredje slår meg ut, når det virkelig ikke passer å bli syk. 

Anonymkode: 4c840...6eb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425725-reaksjon-p%C3%A5-dose-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dose 1: Pfizer, vond arm, litt småkvalm først natta.

Dose 2: Pfizer, litt vond arm, slapp og uggen en halv dag.

Dose 3: Moderna, fikk feber og frostrier etter ca 16 timer. Hodepine som kom og gikk i ca 10 dager. 

Anonymkode: 9c570...279

Jeg har ikke tatt dose 3 enda, men kjenner noen som har tatt den. Noen uten bivirkninger. En som fikk frozen shoulder i rasende fart (dette utvikler seg litt og litt i noen mnd, og dukker ikke opp på to dager), en som fortsatt, etter flere uker, er trøtt og slapp og nesten ikke klarer å komme seg på jobb.

Anonymkode: 5765c...872

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ikke meg, men kjæresten min. Kjente ikke noe på dose1 og 2, dose 3 derimot. Han lå rett ut nesten enuke da han ble så svimmel. 

Anonymkode: 577cf...e10

Legger til at jeg stoppet da etter dose 1.

Anonymkode: 577cf...e10

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hjerneskader?

Anonymkode: 8083e...194

Hvorfor skal man ha det for å stoppe etter dose 1, 2 eller 3? Man kan ha fått allergisk reaksjon eller store bivirkninger som fordeler med vaksinen ikke veier opp mot.

Anonymkode: c5154...c1c

Annonse

• Opprett ny...