Gå til innhold

Vårgarderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet
beef sister skrev (50 minutter siden):

Kanskje Pour Moi kan være verdt å sjekke ut? 

Takk for tips! Skal sjekkes ut😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (På 2/7/2022 den 16.08):

https://www.floyd.no/love-lolita-maxikjole-cora-green Vurderer denne til en venninnes sommerbryllup 

Er ikke den nesten lik en du la ut bilde av som du hadde kjøpt eller skulle kjøpt i fjor? Jeg tror i hvertfall du bør prøve den før du kjøper den. Den fasongen pleier ikke være så kledelig på voksne damer med noen kilo ekstra.

Anonymkode: 863dc...42c

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke den nesten lik en du la ut bilde av som du hadde kjøpt eller skulle kjøpt i fjor? Jeg tror i hvertfall du bør prøve den før du kjøper den. Den fasongen pleier ikke være så kledelig på voksne damer med noen kilo ekstra.

Hehe… mine 5 ekstra kilo tror jeg klarer seg helt fint i kjolen😊. Uansett så blir alle kjoler prøvd og eventuelt sendt tilbake hvis de ikke faller i smak.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

👏👏👏👏 Dagens mest sjarmerende kommentar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Er det mulig 😳Ja, ja noen er bare enklere møblert enn resten av oss! 😅
God Påske!🐣

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Så søtt😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hyggelig 

Anonymkode: 9b36b...f71

Skrevet
Mamma`n til Will& Ailo skrev (7 timer siden):

Pass deg nå, ellers kommer  både skosensurbyrået og Pristilsynets moralseksjon! :D

Skrevet
sug lut skrev (5 timer siden):

Pass deg nå, ellers kommer  både skosensurbyrået og Pristilsynets moralseksjon! :D

Gleder meg! Bring it on 💪🏻🥳

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Oi , husker man virkelig hvilken kjole en eller annen bruker på et forum likte sommeren i fjor? Hjelp! 
morsom tråd ellers dette, men nå endte jeg opp med å bestille meg hvite sneakers, jeg som ikke skulle handle noe denne måneden. 

Anonymkode: e77d9...962

Skrevet
Mamma`n til Will& Ailo skrev (7 timer siden):

Gleder meg! Bring it on 💪🏻🥳

Gladere sko finner man i alle fall ikke 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Oi , husker man virkelig hvilken kjole en eller annen bruker på et forum likte sommeren i fjor? Hjelp! 
morsom tråd ellers dette, men nå endte jeg opp med å bestille meg hvite sneakers, jeg som ikke skulle handle noe denne måneden. 

Anonymkode: e77d9...962

Jeg husker ett par av kjolene fra tilsvarende tråd i fjor, av den enkle grunn at jeg hadde lyst på samme kjole selv 😅 I og med jeg var inne på sidene og kikket på de, dukket de opp som reklame i etterkant også. 

Anonymkode: 45d04...152

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.2.2022 den 22.32):

https://www.zalando.no/roksanda-rosemary-dress-kjole-light-rose-r9821c021-j11.html

Jeg skal i et formelt sommerbryllup og har bestilt denne. Jeg har litt mer former enn modellen (heldigvis), så den må kanskje justeres litt. Men jeg elsker snittet og fargen og tror den blir nydelig på. 

Og jeg skal ikke ha sorte sko til🙈

Anonymkode: c5883...c91

Du kommer til å bli superfin!

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.2.2022 den 22.32):

https://www.zalando.no/roksanda-rosemary-dress-kjole-light-rose-r9821c021-j11.html

Jeg skal i et formelt sommerbryllup og har bestilt denne. Jeg har litt mer former enn modellen (heldigvis), så den må kanskje justeres litt. Men jeg elsker snittet og fargen og tror den blir nydelig på. 

Og jeg skal ikke ha sorte sko til🙈

Tretten TUSEN?!!!! Eller ser jeg et tall for mye. Kan godt være, for jeg er litt tallblind.

Anonymkode: a9e3d...70d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kommer til å bli superfin!

Tusen takk, den sitter som et skudd 🤩

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tretten TUSEN?!!!! Eller ser jeg et tall for mye. Kan godt være, for jeg er litt tallblind.

Anonymkode: a9e3d...70d

Ja, litt dyr, men verd det, syns jeg. Vakker kjole. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...