Gå til innhold

Vårgarderoben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Den var bare vakker!

Ikke sant😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Fin. Veldig synd det er en plastkjole for den prisen.

Anonymkode: d8ce4...9a5

Du får det til å høres så fint ut ❤️

Neida, det er derfor jeg ikke har bestilt den, pluss at Hugo ofte ikke passer i fasongen til meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Uff, den var frumpy, på alle andre enn smellvakre og modellslanke 20-åringer.

Anonymkode: a9e3d...70d

Jaja , tipper jeg kommer til å se smashing ut i den jeg😊😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Jaja , tipper jeg kommer til å se smashing ut i den jeg😊😊

Hehe ja det viktigste er jo at man synes det selv 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Se der, du skjønner det jo! 

Anonymkode: c5883...c91

Skrevet

Se der, du skjønner det jo! 

Jada, enig i at det er det viktigste. Men i denne tråden uttrykker vi jo alle hva vi synes om de ulike plaggene, gjør vi ikke? Eller gjelder det kun dersom vi er overstrømmende positive? MIN mening om den kjolen er at den ser stygg ut på de aller fleste, og iallefall på damer over 40.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jada, enig i at det er det viktigste. Men i denne tråden uttrykker vi jo alle hva vi synes om de ulike plaggene, gjør vi ikke? Eller gjelder det kun dersom vi er overstrømmende positive? MIN mening om den kjolen er at den ser stygg ut på de aller fleste, og iallefall på damer over 40.

Jeg tror ikke poenget med tråden er å kaste dom over hva andre ønsker seg altså😊. Når det er sagt så bryr jeg meg lite om hva du synes om kjolen , men du fikk godt frem hva du mente om kjolen i svaret til meg. Du var på ingen måte uklar og det var ikke nødvendig mef noen utbrodering😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke poenget med tråden er å kaste dom over hva andre ønsker seg altså😊. Når det er sagt så bryr jeg meg lite om hva du synes om kjolen , men du fikk godt frem hva du mente om kjolen i svaret til meg. Du var på ingen måte uklar og det var ikke nødvendig mef noen utbrodering😊

POENGET med tråden er kanskje ikke det, men alle andre her svarer jo på hva de synes om plaggene som blir lagt ut, det gjorde du jo nettopp selv med noen hvite joggesko du synes hadde for kraftig såle. Det er med andre ord helt innafor. Jeg har heller ikke "utbrodert" i etterkant, kun svart på en kommentar som var rettet fra en annen bruker til meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

POENGET med tråden er kanskje ikke det, men alle andre her svarer jo på hva de synes om plaggene som blir lagt ut, det gjorde du jo nettopp selv med noen hvite joggesko du synes hadde for kraftig såle. Det er med andre ord helt innafor. Jeg har heller ikke "utbrodert" i etterkant, kun svart på en kommentar som var rettet fra en annen bruker til meg. 

Jeg kommenterte på et tips om hvite sko som jeg sa jeg lette etter. Jeg skrev ikke at de var stygge eller ikke passer til noen over 40. Det handler vel litt om hvordan vi svarer. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Jeg kommenterte på et tips om hvite sko som jeg sa jeg lette etter. Jeg skrev ikke at de var stygge eller ikke passer til noen over 40. Det handler vel litt om hvordan vi svarer. 

Hehe underforstått sa du at du synes de er stygge. Uansett er det da ikke du som setter standarden for hvordan man kan svare her på forumet ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Her er det du som driter deg litt ut. Vi har skjønt hva du mener, og noen av oss er uenig. Jeg syns det er få plagg som er uaktuelt selv om man har bikket 40. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hehe underforstått sa du at du synes de er stygge. Uansett er det da ikke du som setter standarden for hvordan man kan svare her på forumet ❤️ 

Jeg mente ikke at de var stygge og jeg sa ikke at de var stygge. Jeg sa at de hadde for grove såler etter hva jeg er ute etter. Nei, jeg bestemmer ikke hva som skal sies , jeg bare poengterer at det er lov å tenke seg om angående hva man svarer til andre.  Hadde jeg spurt hva folk mente om kjolen så hadde det vært noe annet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

At noe ikke er slik en selv vil ha, betyr jo ikke at man syns det er stygt? Lever du i en svært snever verden?

❤️

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Jeg mente ikke at de var stygge og jeg sa ikke at de var stygge. Jeg sa at de hadde for grove såler etter hva jeg er ute etter. Nei, jeg bestemmer ikke hva som skal sies , jeg bare poengterer at det er lov å tenke seg om angående hva man svarer til andre.  Hadde jeg spurt hva folk mente om kjolen så hadde det vært noe annet.

Det er fullt lov ja. 

At noe ikke er slik en selv vil ha, betyr jo ikke at man syns det er stygt? Lever du i en svært snever verden?

❤️

Alle snakker vel ut fra sitt eget perspektiv eller? Når jeg skriver at den var stygg, betyr det selvsagt at JEG synes den er stygg. Det skal ikke mye godvilje til for å forstå det ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er fullt lov ja. 

Alle snakker vel ut fra sitt eget perspektiv eller? Når jeg skriver at den var stygg, betyr det selvsagt at JEG synes den er stygg. Det skal ikke mye godvilje til for å forstå det ❤️ 

Du skrev at adhd mamma måtte syns at skoene var stygge. Det er ikke nødvendigvis slik, vet du. Derav spørsmålet om snever verden når man ikke skjønner at ikke alle tenker likt en selv. 

❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du er ganske motbydelig med disse hjertene dine. Du gulper råttenskap og så slenger du på et hjerte? Kvalmt

Anonymkode: 1cf59...d70

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er fullt lov ja. 

Du, er det ingen voksne tilstede der du er som kan forklare deg hvorfor man ikke sier ubedt at andres ting er stygge? 

Skrevet
sug lut skrev (3 minutter siden):

Du, er det ingen voksne tilstede der du er som kan forklare deg hvorfor man ikke sier ubedt at andres ting er stygge? 

Nei, tenk om jeg hadde vært så heldig å ha DEG her til å forklare for meg! Du som aldri sier noe stygt om verken ting eller mennesker! 

Skrevet
sug lut skrev (28 minutter siden):

Virkelig???

Anonymkode: 44188...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...