Gå til innhold

Vårgarderoben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker du deg til vårens garderobe?

Anonymkode: 1cf59...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne tenkt meg nye bluser/topper, kanskje en fin vårjakke

Anonymkode: 75684...afb

Skrevet

Jeg ønsker meg et par lyse jeans som sitter som støpt, og kanskje et par nye sneakers eller ankelstøvletter. 

Anonymkode: 4207b...acb

Skrevet

Jeg har lyst på en lekker, slapp, oversize dressjakke - det er lenge siden sist.

Skrevet

Jeg har lyst på en kjole, en cardigan i merinoull og en brun skinnveske .

Skrevet

Har lyst på en lang sommerkjole og nye hvite gode joggesko.

Anonymkode: 36043...695

Skrevet

Et par dressbukser i lettere stoff, ny jakke, typ sånn man kan bruke inne og ute, og en fin, tynn bomullsgenser

Anonymkode: 17080...255

Skrevet

Jeg har lyst å komme inn igjen i alle klærne pre-covid. Hjemmekontor og kjedsomhet har lagt til fem kilo. Har massevis av fine klær. På våren liker jeg jeans, t-skjorte, blazer og joggesko. Eller fotside skjørt, t-skjorte, joggesko og dongerijakke. Eneste jeg kunne trengt er noen nye fargerike t-skjorter (i tillegg til slankekuren).

Skrevet
HeiteH skrev (8 timer siden):

Jeg har lyst å komme inn igjen i alle klærne pre-covid. Hjemmekontor og kjedsomhet har lagt til fem kilo. Har massevis av fine klær. På våren liker jeg jeans, t-skjorte, blazer og joggesko. Eller fotside skjørt, t-skjorte, joggesko og dongerijakke. Eneste jeg kunne trengt er noen nye fargerike t-skjorter (i tillegg til slankekuren).

Da er det bare å snøre på seg joggeskoene , kjøpe inn mye god og sunn mat og genrelt ha fokus på alle de fine klærne du har i skapet som venter på deg og når du er i mål belønner du deg selv med noen fine og fargerike T-skjorter. Neida, ikke sånn helt seriøst, men 5 kilo klarer du😊. Heier på deg!! 

Skrevet

Jeg tror ikke jeg trenger noe som helst. Som de fleste andre her i landet har jeg klær nok og det å produsere klær fører til et voldsomt forurensningsproblem. For klimaet og barna våre sin skyld oppfordrer jeg derfor alle til å droppe shoppingen med mindre det er helt nødvendig. Se heller godt gjennom det du har. De fleste har mye som ikke er utslitt.

Anonymkode: 863dc...42c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke jeg trenger noe som helst. Som de fleste andre her i landet har jeg klær nok og det å produsere klær fører til et voldsomt forurensningsproblem. For klimaet og barna våre sin skyld oppfordrer jeg derfor alle til å droppe shoppingen med mindre det er helt nødvendig. Se heller godt gjennom det du har. De fleste har mye som ikke er utslitt.

Anonymkode: 863dc...42c

Jeg er veldig flink til å ikke kjøpe ting jeg ikke trenger, så jeg føler meg ikke truffet. Har ikke kjøpt noe nytt på to år, og nå måtte jeg supplere litt, kan ikke gå i fillete klær på jobb 😎

Anonymkode: a1a37...d17

Skrevet

SOL! Så jeg kan bruke alle de fine kjolene mine.. 

Skrevet
Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

SOL! Så jeg kan bruke alle de fine kjolene mine.. 

jeg gleder meg også til kjoler og sol😊😊😊

Skrevet

Ønsker meg en ny treningsjakke i fin farge. Kjøpte bluse i går, et plagg jeg aldri bruker vanligvis. Og ny kappekjole. Burde nok hatt noen fine sko og. Fint det er moderne med joggesko.

Skrevet
prekæs skrev (9 minutter siden):

Ønsker meg en ny treningsjakke i fin farge. Kjøpte bluse i går, et plagg jeg aldri bruker vanligvis. Og ny kappekjole. Burde nok hatt noen fine sko og. Fint det er moderne med joggesko.

Ja, det er supert at det er moderne med joggesko!😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Ikke sant. Og i all beskjedenhet, skal ingen ta meg på at føttene er umoderne altså :D

Skrevet
prekæs skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. Og i all beskjedenhet, skal ingen ta meg på at føttene er umoderne altså :D

Jeg leter etter de perfekte hvite joggeskoene som faktisk er fine til kjole og skjørt. 😊😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Da er det bare å snøre på seg joggeskoene , kjøpe inn mye god og sunn mat og genrelt ha fokus på alle de fine klærne du har i skapet som venter på deg og når du er i mål belønner du deg selv med noen fine og fargerike T-skjorter. Neida, ikke sånn helt seriøst, men 5 kilo klarer du😊. Heier på deg!! 

Så ‘bare’ er det nok ikke for alle. 

Anonymkode: c5883...c91

Skrevet

Jeg ønsker meg en pen, hvit skjorte eller bluse med ordentlig krage. Synes ofte dameskjorter har så fislete krager! Ikke vil jeg ha oversize eller drop-shoulder heller, så jeg innser at jeg er litt vanskelig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så ‘bare’ er det nok ikke for alle. 

Anonymkode: c5883...c91

Selvsagt er det ikke «bare å» når det gjelder å gå ned i vekt.

Skrevet
ostepop123 skrev (3 minutter siden):

Jeg ønsker meg en pen, hvit skjorte eller bluse med ordentlig krage. Synes ofte dameskjorter har så fislete krager! Ikke vil jeg ha oversize eller drop-shoulder heller, så jeg innser at jeg er litt vanskelig.

Jeg leter også etter pene hvite skjorter. Si fra hvis du finner noen😊

Skrevet

Jeg har shoppestopp på nye klær, ting og tang men har en ønskeliste med klær som kan kjøpes brukt. Vil prøve å lage en brukervennlig kapselgarderobe. Ikke så mye jeg trenger men flere gode baseplagg som kan kombineres med mye. Hermes sjal i silke med farger og motiv som jeg liker samt bruker mye (størrelse 90 eller 140). Vil også ha en burberry trench i den lysere beige fargen som desverre ikke lages lengre men skal jo kjøpe brukt så det går vel greit. En hvit skjorte i god kvalitet. Ser etter klassiske kvalitetsplagg jeg kan bruke lenge. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (5 timer siden):

Det minner meg på at jeg må ha noen fine joggesko som jeg kan bruke på jobb, siden de jeg har nå ikke passerer lukt-testen lenger, de har vel stort sett alle nå vært i myra. Da vil jeg ha disse. https://www.chloe.com/no/chloe/shop-online/women/the-nama-sneaker?gclid=Cj0KCQiAip-PBhDVARIsAPP2xc2IS3O9pav7_5wNVGjoLbwslzUF9vDerKcRcXq5m12pLOHu_N-alZcaAuhyEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...