Gå til innhold

Vintersko med vendebare pigger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å klaske rett i bakken på den holka. Har brodder. Men de er vonde å gå med og det er kavete med ødelagt nakke og rygg å dra av og på, spesielt inn og ut av butikker og kontorer. Så vurderer å kjøpe vintersko med vendebare pigger. Er dette en god investering, med tanke på at slike sko koster jo litt? 

Anonymkode: 52b8a...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du går på steder med snø er de håpløse, det blir snø i sporene og du får ikke vendt de.

Går du på is er de fine.

Anonymkode: ef295...8f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Om du går på steder med snø er de håpløse, det blir snø i sporene og du får ikke vendt de.

Går du på is er de fine.

Ok. Tanke er å bruke de nå det er is og holke, ikke til vanlig snø- eller vinterbruk.

Skrevet

Jeg hadde et par som jeg brukte til de var ødelagte. I starten likte jeg dem ikke, brukte dem lite. Men da jeg ble gravid så var det et must å ha pigger og de måtte være enkle å få av og på. Og da ble jeg frelst. Det eneste var at det var litt trøblete å vende piggene, mens et gikk seg til da skoene ble brukt litt mer 

Anonymkode: d2308...ea0

Skrevet

Hva slags sko er dette? Aldri hørt om?

Anonymkode: 6bbaa...ace

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags sko er dette? Aldri hørt om?

Piggsko er utrolig mye bedre å gå på en løse brodder du setter utenpå skoene, men skal du f.eks inn i en butikk med piggsko må du ha et trekk over piggene for å ikke ødelegge gulvet. For å slippe det kan du kjøpe sko med pigger som kan vendes inn så du ikke tråkker piggene ned i gulvet..

F.eks disse. Har du bøylen under den ene veien er det pigger, den andre veien er piggene inn mot sålen

https://www.footway.com/no/product/75386-02-red?gclid=CjwKCAiA55mPBhBOEiwANmzoQjLl7bUBKxqecaXc0691GAL2DQ6GQBD7tkBUPyeq5pM7o-U7CsheVhoCgPwQAvD_BwE

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Piggsko er utrolig mye bedre å gå på en løse brodder du setter utenpå skoene, men skal du f.eks inn i en butikk med piggsko må du ha et trekk over piggene for å ikke ødelegge gulvet. For å slippe det kan du kjøpe sko med pigger som kan vendes inn så du ikke tråkker piggene ned i gulvet..

F.eks disse. Har du bøylen under den ene veien er det pigger, den andre veien er piggene inn mot sålen

https://www.footway.com/no/product/75386-02-red?gclid=CjwKCAiA55mPBhBOEiwANmzoQjLl7bUBKxqecaXc0691GAL2DQ6GQBD7tkBUPyeq5pM7o-U7CsheVhoCgPwQAvD_BwE

Jøss! Takk!

Skrevet

Da har jeg akkurat kjøpt ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...