Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #1 Skrevet 18. januar 2022 Etter påvirkning av kjæresten som synes kvinner er finest med langt hår, så har jeg spart og spart. Har også stripet det lysere fordi det er freshere. Dette har ført til et slitt og flokete hår jeg selv er drittlei av. Så nå har jeg bestemt meg for å klippe meg. Egentlig har jeg mest lyst til helt pixikort, men tror ikke jeg tør det, så går vel for en gradert halvlang frisyre som dekker ørene i allefall. Gleder meg til å slippe å gre tovede floker 20 minutt etter hver hårvask. Siden dette er så slitsomt har jeg vasket det sjeldnere og sjeldnere. Nå skal jeg trene mer framover og trenger dermed oftere hårvask, så en hårklipp er såå etterlengtet 😃 Men vet jeg skuffer kjæresten. Tror ikke han drar fra meg selvsagt, men vet bare hva han liker best 🙄 Hvilken frisyre har dere? Anonymkode: 2a558...b48
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Skrevet 18. januar 2022 Langt. Ikke floker og dritt her da. Har et sunt og pent hår. Wash&go hår liksom. Med kort hår krever det mer styling og det gidder jeg ikke. Får så himla volum om det er kortere enn skulderlengde. Ser ut som en mikrofon med sånn bustete ullsokk på. Anonymkode: 4e263...381
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #3 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Etter påvirkning av kjæresten som synes kvinner er finest med langt hår, så har jeg spart og spart. Har også stripet det lysere fordi det er freshere. Dette har ført til et slitt og flokete hår jeg selv er drittlei av. Så nå har jeg bestemt meg for å klippe meg. Egentlig har jeg mest lyst til helt pixikort, men tror ikke jeg tør det, så går vel for en gradert halvlang frisyre som dekker ørene i allefall. Gleder meg til å slippe å gre tovede floker 20 minutt etter hver hårvask. Siden dette er så slitsomt har jeg vasket det sjeldnere og sjeldnere. Nå skal jeg trene mer framover og trenger dermed oftere hårvask, så en hårklipp er såå etterlengtet 😃 Men vet jeg skuffer kjæresten. Tror ikke han drar fra meg selvsagt, men vet bare hva han liker best 🙄 Hvilken frisyre har dere? Anonymkode: 2a558...b48 Kjøp deg frisør shampo og balsam så blir det ikke flokete. Anonymkode: c655a...63c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kjøp deg frisør shampo og balsam så blir det ikke flokete. Anonymkode: c655a...63c Nja, tror håret er ganske så ødelagt etter ørten runder striping, så det har nok godt av å få bort. Skal slutte med stripingen også nå, så etter klippetimen blir det endelig friskmeldt. Anonymkode: 2a558...b48
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #5 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Langt. Ikke floker og dritt her da. Har et sunt og pent hår. Wash&go hår liksom. Med kort hår krever det mer styling og det gidder jeg ikke. Får så himla volum om det er kortere enn skulderlengde. Ser ut som en mikrofon med sånn bustete ullsokk på. Anonymkode: 4e263...381 Jeg orker heller ikke mye styling, så skal be om en frisyre der det ikke er nødvendig. Det vil være greit nok for meg å bare føne det og bare klemme det opp litt med fingrene. Har hatt slik frisyre for noen år siden. Mitt hår er tynt, så ønsker volum velkommen 😛 Anonymkode: 2a558...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå