Gå til innhold

Korona og vannkopper samtidig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette tror jeg at jeg ville snakket med lege om med det samme. Om det er mulig ville jeg isolert mellomste fra resten av familien (med en annen forelder eller besteforelder?) inntil dere vet om mellomste er smittet av korona eller ikke.

De har jo hele tiden sagt at dobbeltinfeksjoner kan gjøre sykdomsforløpet mer alvorlig, så jeg ville sjekket. Spørs om noen kan gi deg tydelige svar, men forsøk, i hvert fall.

Håper det går bra med begge to! ❤️

Anonymkode: ed452...818

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette tror jeg at jeg ville snakket med lege om med det samme. Om det er mulig ville jeg isolert mellomste fra resten av familien (med en annen forelder eller besteforelder?) inntil dere vet om mellomste er smittet av korona eller ikke.

De har jo hele tiden sagt at dobbeltinfeksjoner kan gjøre sykdomsforløpet mer alvorlig, så jeg ville sjekket. Spørs om noen kan gi deg tydelige svar, men forsøk, i hvert fall.

Håper det går bra med begge to! ❤️

Anonymkode: ed452...818

Satt i kø på koronatelefonen frem til etter de stengte linjen, og skal prøve igjen i morgen.
I mellomtiden har de to minste fått beskjed om å holde avstand her hjemme.
Jeg og pappaen bor sammen så isolere hos en av oss er ikke mulig, og de av besteforeldrene som ikke bor på den andre kanten av landet er for syke selv til å ta seg av et sykt barn.

Selv om mellomste ikke skal testes enda, tok vil likevel en test i kveld som var negativ.
Håper de neste også blir det

• Opprett ny...