Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Finnes det et ord på det? Uoverfladisk høres jo helt tullete ut. Anonymkode: 2e1ac...eae
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Kjærlig. En overfladisk person bryr seg ikke om det indre, om mennesker, kun om det som synes på overflaten. En kjærlig person bryr seg ikke om det overfladiske, men om mennesket, om det som er på innsiden. Anonymkode: 56a3c...1f7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Det må vel bli dypsindig? De fleste er vel noe midt i mellom. Jeg syns ikke at en skal være så kritisk til overfladiske mennesker, for det er jo ikke det at de ikke bryr seg om andre som en skriver her. Kjærlige kan de da også være! De orker bare ikke deale så mye med problemer og det som skaper dem, og det er helt ok. På engelsk heter det easy living og det er mye finere uttrykk. Alle er heldigvis ikke like, og skulle jeg måtte leve med ett menneske en viss tid på en øde øy, så hadde jeg lett valgt en overfladisk person fremfor en dypsindig i den situasjonen. Alle har sin nytte for å si det på den måten. Anonymkode: 101ae...04d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det må vel bli dypsindig? De fleste er vel noe midt i mellom. Jeg syns ikke at en skal være så kritisk til overfladiske mennesker, for det er jo ikke det at de ikke bryr seg om andre som en skriver her. Kjærlige kan de da også være! De orker bare ikke deale så mye med problemer og det som skaper dem, og det er helt ok. På engelsk heter det easy living og det er mye finere uttrykk. Alle er heldigvis ikke like, og skulle jeg måtte leve med ett menneske en viss tid på en øde øy, så hadde jeg lett valgt en overfladisk person fremfor en dypsindig i den situasjonen. Alle har sin nytte for å si det på den måten. Anonymkode: 101ae...04d En narsissist kan fint late som om h*n er kjærlig, så ja, en overfladisk kan virke kjærlig. Men det betyr ikke at en overfladisk person er kjærlig. En person som kun er opptatt i utseende, status, penger, ytre verdier, er ikke en kjærlig person. Sorry. Anonymkode: 56a3c...1f7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): En narsissist kan fint late som om h*n er kjærlig, så ja, en overfladisk kan virke kjærlig. Men det betyr ikke at en overfladisk person er kjærlig. En person som kun er opptatt i utseende, status, penger, ytre verdier, er ikke en kjærlig person. Sorry. Anonymkode: 56a3c...1f7 For noe tull. Anonymkode: 101ae...04d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En narsissist kan fint late som om h*n er kjærlig, så ja, en overfladisk kan virke kjærlig. Men det betyr ikke at en overfladisk person er kjærlig. En person som kun er opptatt i utseende, status, penger, ytre verdier, er ikke en kjærlig person. Sorry. Anonymkode: 56a3c...1f7 Jeg er en ganske overfladisk person når jeg snakker med folk jeg ikke stoler 100% på. Det betyr ikke at jeg ikke er kjærlig med de jeg elsker Anonymkode: 98419...37c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er en ganske overfladisk person når jeg snakker med folk jeg ikke stoler 100% på. Anonymkode: 98419...37c Vil du si at det er å være kjærlig? Anonymkode: 56a3c...1f7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vil du si at det er å være kjærlig? Anonymkode: 56a3c...1f7 Jeg kan absolutt føle empati med personen jeg snakker med. Men det å være overfladisk er jo ganske enkelt å ikke dele annet enn det åpenbare- det på overflaten. Det motsatte er dermed dyp. Når man kan dele alt uten at det føles vanskelig. Anonymkode: 98419...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå