Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #26 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Rart du ikke visste det. Anonymkode: 0dd7c...fe3 Hvor har du den informasjonen fra? Anonymkode: 86390...e38
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #27 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Men dette vet leder ev om. Selvsagt melder man fra om avvik. Man trenger ikke lage falske problemstillinger for å kunne skrive om de uvaksinerte. Det er mer enn nok å ta dem på. Anonymkode: e34a9...bcc Hvorfor skal man ta noen? Anonymkode: a1a56...a3b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #28 Skrevet 17. januar 2022 Spriter aldri hendene på jobb. Jeg vasker dem med såpe og vann. Det er langt bedre enn spriting👍🏻 Anonymkode: a4fee...ca5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #29 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Men dette vet leder ev om. Selvsagt melder man fra om avvik. Man trenger ikke lage falske problemstillinger for å kunne skrive om de uvaksinerte. Det er mer enn nok å ta dem på. Anonymkode: e34a9...bcc Ta dem på? Hva mener du? Er du for dette todelte samfunnet vi får? Anonymkode: 14c96...a8f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #30 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvor har du den informasjonen fra? Anonymkode: 86390...e38 Min lege selvfølgelig, samt at flere astmatikere både har sagt og skrevet dette. Det er vel også noe helsemyndighetene har sagt at man kan slippe hvis en har astma. Jeg trodde dette var allment kjent. Om en har astma og kan bruke munnbind, så er jo det fint hvis man ønsker det. Anonymkode: 0dd7c...fe3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #31 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg jobber på en plass med barn I risikogruppen mtp korona. En kollega har meg er ikke vaksinert, hun deler anti-vaksinepropaganda nesten daglig på sin facebook-side, hun bruker ikke munnbind i fellesområdene (som vi er rådet til å gjøre) og hun spriter ikke jenter ved blandt annet kaffe-maskinen. Vi er mange ansatte her, og jeg er usikker på om ledelsen vet om dette.... Anonymkode: 3bc20...bab At hun er uvaksinert har ikke noe å si, men det med munnbind kan du ta opp om det er ett krav. Kan hun ikke bruke det så mulig hun må omplasseres. Også det med vask/spriting av hender kan du gå videre med. Hvorfor ikke ta det opp med henne selv først? Anonymkode: 14c96...a8f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #32 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ta dem på? Hva mener du? Er du for dette todelte samfunnet vi får? Anonymkode: 14c96...a8f Ja, det er jeg absolutt for! Vaksiner deg eller tål konsekvensene. Anonymkode: e34a9...bcc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #33 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Ja, det er jeg absolutt for! Vaksiner deg eller tål konsekvensene. Anonymkode: e34a9...bcc Det er synd at du lar ditt sinne gå ut over uskyldige. Om du følte deg presset til å ta vaksinen eller angrer på at du har gjort det, så er det ditt valg uansett. Ingen uvaksinerte tvang deg. Anonymkode: 0dd7c...fe3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2022 #34 Skrevet 18. januar 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Ja, det er jeg absolutt for! Vaksiner deg eller tål konsekvensene. Anonymkode: e34a9...bcc Svært så sint da. Du er da beskyttet så hva er problemet? Hva om du får en alvorlig bivirkning av neste dose forsetter du da? Å dele oss i to er ikke bra, mange vaksinerte vil etterhvert havne i gruppen uvaksinert, deriblant min mor og kjæresten min etter alvorlige bivirkninger av dose 3. Anonymkode: 14c96...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå