Gå til innhold

Ditt forhold til promping... 😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sykepleier er denne tråden virkelig morsom å følge med på😄😂 

Promping eller flatulens er visst mer interessant enn koronaen nå😝  sånn helt statistisk sett så fiser vi minst 14 ganger hvert døgn noe som er viktig for systemet. At noen ikke liker lukta og synes at dette er noe helt forferdelig får stå på deres kappe men det er jo helt naturlig.

Ingen her hjemme annonserer at vi promper men ingen må gå utav stua for å gjøre det heller. Kunne ikke brydd meg mindre om det!  Derimot så fiser vi ikke utom noen i familien da og promping ved bordet er ikke lov. Som sagt et helt naturlig forhold til dette😊

Anonymkode: 61663...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Som sykepleier er denne tråden virkelig morsom å følge med på😄😂 

Promping eller flatulens er visst mer interessant enn koronaen nå😝  sånn helt statistisk sett så fiser vi minst 14 ganger hvert døgn noe som er viktig for systemet. At noen ikke liker lukta og synes at dette er noe helt forferdelig får stå på deres kappe men det er jo helt naturlig.

Ingen her hjemme annonserer at vi promper men ingen må gå utav stua for å gjøre det heller. Kunne ikke brydd meg mindre om det!  Derimot så fiser vi ikke utom noen i familien da og promping ved bordet er ikke lov. Som sagt et helt naturlig forhold til dette😊

Anonymkode: 61663...66e

Det er også helt naturlig å bæsje og menstruere. Men vi gjør jo ikke nummer to med familien til stede, og vi går ikke rundt og blør på møblene rundt omkring. De fleste av oss bruker også såpe på kroppen, selv om såpen er kunstig fremstilt og ikke naturlig. Vi barberer hår under armene, selv om det er naturlig å ha hår der. Vi sminker oss med "unaturlig" sminke. Og så videre.

Anonymkode: a092c...246

Skrevet

Hvorfor sier dere unnskyld for at dere gjør en helt naturlig ting, som mange av dere mener? Man sier ikke unnskyld om man gjesper f.eks. eller nyser.

Jeg har vært sammen med mannen i 25 år, bortsett fra på natta har jeg prompet foran han 1 gang. Det var under en heftig rie med minstemann. Husker jeg syns det var utrolig flaut å sa unnskyld.

Jeg blir flau om natta også om jeg våkner av en fis. For det skjer stadig vekk.

Jeg har en tarmsykdom.

Anonymkode: f4a1d...e31

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor sier dere unnskyld for at dere gjør en helt naturlig ting, som mange av dere mener? Man sier ikke unnskyld om man gjesper f.eks. eller nyser.

Jeg har vært sammen med mannen i 25 år, bortsett fra på natta har jeg prompet foran han 1 gang. Det var under en heftig rie med minstemann. Husker jeg syns det var utrolig flaut å sa unnskyld.

Jeg har en tarmsykdom.

Jeg sier unnskyld om jeg gjesper og raper også. Noe annet er uhøflig! 

Jeg snur meg vekk og bruker armhulen eller et lommetørkle om jeg nyser eller hoster. 
Jeg legger hånden over når jeg bruker tannpirkere.
Jeg går på et egnet rom dersom jeg skal tisse, bæsje, dusje, pusse tenner, bruke tanntråd, klemme kviser, rense øregangen eller snyte nesen. 

Naturlig alt sammen, men ikke noe jeg syns alle mennesker i min omkrets trenger å ta del i.

Anonymkode: a860b...74b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sier unnskyld om jeg gjesper og raper også. Noe annet er uhøflig! 

Jeg snur meg vekk og bruker armhulen eller et lommetørkle om jeg nyser eller hoster. 
Jeg legger hånden over når jeg bruker tannpirkere.
Jeg går på et egnet rom dersom jeg skal tisse, bæsje, dusje, pusse tenner, bruke tanntråd, klemme kviser, rense øregangen eller snyte nesen. 

Naturlig alt sammen, men ikke noe jeg syns alle mennesker i min omkrets trenger å ta del i.

Anonymkode: a860b...74b

Tror poenget hennes var at det er merkelig å prompe foran andre hvis man skjønner at det er noe man burde unnskylde seg for å gjøre. Da vet man jo egentlig at det er uhøflig. 

Anonymkode: 4a2cb...a0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Tror poenget hennes var at det er merkelig å prompe foran andre hvis man skjønner at det er noe man burde unnskylde seg for å gjøre. Da vet man jo egentlig at det er uhøflig. 

Anonymkode: 4a2cb...a0a

Det var poenget mitt ja. 😊 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ha ha nei han ba meg ikke om å fise foran han. Han ville bare at jeg skulle være naturlig og meg selv. Jeg elsker det! Fiser generelt veldig lite og det er ikke sånn at jeg fiser i nesen på han. Men om vi er i samme rom går jeg jo ikke ut for å fise. Det gjør ingen av oss hvorfor skulle vi. Kan ikke forstå dere damer altså 😅 det er ikke slik at jeg stinker tarmgass hele dagen. Tvert i mot fiser jeg faktisk ekstremt sjeldent.

Anonymkode: 3dc24...55e

Det var akkurat det du sa. Han kjente deg visst ikke ordentlig om du ikke fiser foran han. 

Og alminnelig høflighet er ikke en damegreie? Ingen i vårt hus fiser i plenum. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har en tarmsykdom.

Man sier da unnskyld om man nyser eller gjesper rett foran andre? 

Jeg blir ikke flau når det skjer uhell, men bevisst slipper jeg aldri luft, noen vel, foran andre. Aldri. 

Anonymkode: bfea3...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...