GÃ¥ til innhold

Ditt forhold til promping... 😄

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det ikke sånn at jeg fiser de opp i ansiktet da, så om jeg fiser på do og noen av de går inn der etterpå blir det hipp som happ. 

Jeg promper tidvis så ofte at jeg ikke kan fly på do hver gang. De fiser og. Bryr meg ingenting og tror neppe jeg eller de blir syk av denne gassen :)

Anonymkode: e59d2...b7c

Men hvorfor klarer du deg under middager hos svigers, heldagskurs, lange møter på jobb, bussen, kjøpesenteret osv? Nei, ingen blir syk av gassen, men hvorfor skal man være mindre høflig mot sine nærmeste enn andre? 

Anonymkode: a092c...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor klarer du deg under middager hos svigers, heldagskurs, lange møter på jobb, bussen, kjøpesenteret osv? Nei, ingen blir syk av gassen, men hvorfor skal man være mindre høflig mot sine nærmeste enn andre? 

*Hvordan klarer du deg skulle jeg skrive.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

*Hvordan klarer du deg skulle jeg skrive.

Jeg klarer meg fordi jeg må. Jeg MÅ ikke hjemme. Det er fryktelig ubehagelig å gå med vondt i magen. Men jeg kommer aldri til å fise foran deg så dette trenger du ikke bruke tid på å tenke på :)

Skrevet

Jeg og sønnen min lar det stå til når det er bare oss. Er kjæresten min her prøver vi å la være eller la de komme smygende i stillhet. Når jeg sitter i sofaen og må fise rekker jeg da ikke å gå på do, for den kommer jo straks jeg reiser meg 🙃

Anonymkode: 9e458...8c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg klarer meg fordi jeg må. Jeg MÅ ikke hjemme. Det er fryktelig ubehagelig å gå med vondt i magen. Men jeg kommer aldri til å fise foran deg så dette trenger du ikke bruke tid på å tenke på :)

En avveiing om en god latter forlenger livet veier opp for potensielle utsettelse for metan 😂😂

Jeg ler fremdeles, flere år etter, da pappa satt i gang alarmen hjemme med en fjert 🤪

Anonymkode: 99017...d35

Skrevet

Skulle det mot formoding skje når sndre er i nærheten sier jeg unnskyld. Promping gjøres på do eller ute, er oppdratt slik og har oppdratt mine unger slik og dermed skjer det vel en gang i skuddåret at noen promper i stua når flere er der. 

Jeg har aldri problemer med å holde en promp til jeg kommer ut på badet eller ut døra, så jeg tenker at de som ikke klarer det bør trene opp bakenden sin. 

Anonymkode: 55c24...e40

Skrevet

Stakkars mannen min som hører jeg propper under sex😅

Anonymkode: 4a4b1...34d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Stakkars mannen min som hører jeg promper under sex😅

Skrevet

Har et relativt ukomplisert forhold til promp, fjert og fis. 

Prøver å unngå det ute blant folk, men med en tarmsykdom, er det ikke alltid mulig. 

Sønnen og jeg promper når vi må hjemme hos meg, hos pappaen må han prompe på do. 

Anonymkode: 9ad81...9a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Stakkars mannen min som hører jeg propper under sex😅

Hvis min mann hadde begynt å prompe under sex, så hadde jeg takket nei til sex. 

Skrevet

Jeg fiser som vi sier når jeg er alene eller foran mannen min. 

Anonymkode: 5c6b3...76c

Skrevet

Jeg også. 

Anonymkode: f4a1d...e31

Skrevet

Mange fisefine damer her på forumet!

Her promper vi løst når vi bare er kjernefamilien! Med andre går vi på do eller holder oss. Skjer det uhell, sier vi unnskyld, også ler vi litt!

Anonymkode: 861a6...ca4

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Mange fisefine damer her på forumet!

Her promper vi løst når vi bare er kjernefamilien! Med andre går vi på do eller holder oss. Skjer det uhell, sier vi unnskyld, også ler vi litt!

Å være dannet er ikke noe negativt. Leit at du opplever det slik.

Anonymkode: 4239f...0e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Så man kan ikker rape heller da, da er man udannet? Så snerpete og kjedelig liv du må ha. Det er jo bare å si «ups, beklager» om man fiser eller raper i offentligheten. Er ikke akkurat noe krise. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så man kan ikker rape heller da, da er man udannet? Så snerpete og kjedelig liv du må ha. Det er jo bare å si «ups, beklager» om man fiser eller raper i offentligheten. Er ikke akkurat noe krise. 

Man slipper ikke ut luft i nærheten av andre, nei. Ikke om man har det minste snev av oppdragelse. 

Anonymkode: bfea3...bad

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er ikke akkurat noe jeg kan noe for da😔

Skrevet

Har ikke sagt det er negativt å være dannet! Jeg kom med en spøk, også forklarte jeg hvordan vi har det hjemme. Hvordan får du det til å ha en negativ holdning mot det å være dannet?

Skrevet

Jeg raper også. Da roper mannen, "fisen tok heisen!" Så gøy atte! 

Anonymkode: 5c6b3...76c

Skrevet

Raper du tarmgass?

Skrevet

Er ikke akkurat noe jeg kan noe for da😔

Jo, man kan holde på gassen mens man har sex eller avstå fra sex. Man får ikke rommet til å stille bæsj under sex, seriøst altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jo, man kan holde på gassen mens man har sex eller avstå fra sex. Man får ikke rommet til å stille bæsj under sex, seriøst altså. 

Men hvis mannen hennes vil ha sex til tross for fare for en fis - skal hun likevel avstå fra sex? Fordi det syns du? Så dum er du ikke??

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Men hvis mannen hennes vil ha sex til tross for fare for en fis - skal hun likevel avstå fra sex? Fordi det syns du? Så dum er du ikke??

Joda, jeg er så dum, kjære det. Kjempesynd på stakkars meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Er du så uviten?!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Joda, jeg er så dum, kjære det. Kjempesynd på stakkars meg. 

Noen kan ha tarmsykdommer som gjør at de ikke har kontroll på dette. De må da få lov til å ha sex med kjæresten sin allikevel. 

Anonymkode: 4a2cb...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...