Anonym bruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Er det helt naturlig for deg? (later som ingenting om/ når det skjer). Eller er det noe du ler av, og gjør minst mulig?😄 Anonymkode: c5568...c10
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Ingen av delene. Jeg synes ikke promp er morsomt, så jeg ler i hvert fall ikke. Og jeg later ikke som ingenting, jeg sier unnskyld, eller gjorde i hvert fall det som barn. Men kan ikke huske å ha prompet foran noen i voksen alder. Verken mann og barn eller andre. Jeg promper på do. Og sikkert når jeg sover, det har jeg ikke kontroll over. Anonymkode: 17247...f15
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ingen av delene. Jeg synes ikke promp er morsomt, så jeg ler i hvert fall ikke. Og jeg later ikke som ingenting, jeg sier unnskyld, eller gjorde i hvert fall det som barn. Men kan ikke huske å ha prompet foran noen i voksen alder. Verken mann og barn eller andre. Jeg promper på do. Og sikkert når jeg sover, det har jeg ikke kontroll over. Anonymkode: 17247...f15 Dette. Gassen må jo ut, men ingen andre trenger å bli involvert i det. Når jeg kjører bil aleine kan jeg slippe ut litt. Anonymkode: a860b...74b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Det er ikke særlig kvinnelig å prompe. Vi er kvinner, er vi ikke? Ikke brutale dyr, vel? Anonymkode: 4239f...0e9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er ikke særlig kvinnelig å prompe. Vi er kvinner, er vi ikke? Ikke brutale dyr, vel? Anonymkode: 4239f...0e9 Kun brutale dyr som promper.......når jeg trodde jeg hadde hørt det meste her inne 🤣 Anonymkode: 9d6ce...596
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Kun brutale dyr som promper.......når jeg trodde jeg hadde hørt det meste her inne 🤣 Anonymkode: 9d6ce...596 Nei, men man skjuler det. Man gjør det ikke hvor folk merker eller hører det. Anonymkode: 4239f...0e9
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Jeg promper foran familien min. De promper foran meg. Noen ganger ler vi til og med, også. Man har ikke mer moro enn man lager sjøl 😁 Anonymkode: 5769a...1ce
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har aldri skjønt hvorfor det er noe å le av. Ler dere når dere tisser også? Jeg promper aldri foran andre med vilje, og skulle det komme en ufrivillig så sier jeg unnskyld og ikke mer enn det. Kan knapt huske at det har skjedd, og i hvert fall ikke foran andre enn de helt nærme. Jeg vokste opp med en mor som syns det var kjempemorsomt å fise og jeg syns bare det var ekkelt, selv da jeg var helt liten. Anonymkode: bfea3...bad
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Promping foran andre er kvalmt og ekkelt. Jovisst kan det komme en litt overraskende på, men da sier man unnskyld. Jeg har aldri skjønt prompehumor, eller bæsjehumor for den saks skyld, og synes at de som driver med sånt, promper høylydt foran andre, promper på folk med vilje ol, er neandertalere. Her i huset går vi på do eller for oss selv for å slippe ut luft. Anonymkode: c2153...2f8
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Jeg promper ikke med vilje, men herregud så festlig vi har det når det skjer ett lite uhell 😂 Anonymkode: 99017...d35
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 Er jeg alene, så er det «let it gooooo», er jeg sammen med andre, så holder jeg inne Anonymkode: 12d1b...31e
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Elsker å prompe, bedre at det kommer ut enn at jeg holder på det. Promper ikke foran andre mennesker da, kun mannen min. 😅 Anonymkode: 12865...437
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 Promper ikke foran andre. Det har ingenting med at det er «lite kvinnelig» å gjøre. Mannen min promper heller ikke når andre er i nærheten. Det er vanlig høflighet å ikke utsette andre for sine tarmgasser. Anonymkode: 6163e...166
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #14 Skrevet 17. januar 2022 Hverken jeg eller mannen promper (med vilje) foran hverandre eller barna. De blir også opplært til at det er noe man gjør på toalettet eller om man er alene, ev. sier unnskyld hvis det slipper ut en likevel. Anonymkode: 5cc8d...f70
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #15 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er det helt naturlig for deg? (later som ingenting om/ når det skjer). Eller er det noe du ler av, og gjør minst mulig?😄 Anonymkode: c5568...c10 Mye promp er et tegn på problemer med tarm. Ikke noe å le av da Norge ligger på toppen i tarmkreft. Folk spiser så mye rart. Uff Anonymkode: e32be...3b6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #16 Skrevet 17. januar 2022 Starter dagen med et par reale promp. Og promper når jeg må. Er jeg på jobb promper jeg på do. Er jeg hjemme med familien så promper jeg der det passer. Anonymkode: 9319f...90d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #17 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hverken jeg eller mannen promper (med vilje) foran hverandre eller barna. De blir også opplært til at det er noe man gjør på toalettet eller om man er alene, ev. sier unnskyld hvis det slipper ut en likevel. Anonymkode: 5cc8d...f70 Dette Anonymkode: f4a1d...e31
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #18 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg promper foran familien min. De promper foran meg. Noen ganger ler vi til og med, også. Man har ikke mer moro enn man lager sjøl 😁 Anonymkode: 5769a...1ce Det er ikke moro å inhalere andre menneskers tarmgass. Jeg er oppdratt slik at jeg ikke promper foran andre, heller ikke foran mannen. Mannen er oppdratt annerledes, og jeg måtte si fra at det er turn off å lukte på stinkbombene hans. Han sluttet med det, og det ser ikke ut som promping foran partner er noe han savner. Anonymkode: a092c...246
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #19 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Elsker å prompe, bedre at det kommer ut enn at jeg holder på det. Promper ikke foran andre mennesker da, kun mannen min. 😅 Anonymkode: 12865...437 Mannen din er altså ikke et menneske? Anonymkode: a092c...246
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #20 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Mye promp er et tegn på problemer med tarm. Ikke noe å le av da Norge ligger på toppen i tarmkreft. Folk spiser så mye rart. Uff Anonymkode: e32be...3b6 Nei, de spiser ikke akkurat mye rart. De spiser ensidig kosthold med brødskiver tre ganger per dag. Det er ikke rart det er så mye av IBS, tarmkreft og andre tarmsykdommer i dette landet. Anonymkode: a092c...246
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #21 Skrevet 17. januar 2022 Jeg promper foran eksmannen, barna og mamma. Ute blant andre folk lar jeg selvsagt det være. Problemet er at jeg fort kan få luft av mye forskjellig mat og blir gående med vondt i magen på jobb. Så da vil jeg heller slippe det løs hjemme Anonymkode: e59d2...b7c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #22 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, de spiser ikke akkurat mye rart. De spiser ensidig kosthold med brødskiver tre ganger per dag. Det er ikke rart det er så mye av IBS, tarmkreft og andre tarmsykdommer i dette landet. Anonymkode: a092c...246 Prøvde å forstå denne. Påstår du at brød er godt form tarm? Forstod ikke, men ja det er mye ibs, tarmkreft og tarmsykdommer i dette landet 👍 Anonymkode: e32be...3b6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #23 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Prøvde å forstå denne. Påstår du at brød er godt form tarm? Forstod ikke, men ja det er mye ibs, tarmkreft og tarmsykdommer i dette landet 👍 Anonymkode: e32be...3b6 Nei, jeg påstår det motsatte. At altfor mye brød gir ensidig kosthold. Utstrakt bruk av grovt brød med mye fiber er i tillegg tungt for fordøyelsen, selv om det kan være sunt. Det er sunnere for magen å få fiber fra andre kilder enn brød, for eksempel grønnsaker. Anonymkode: a092c...246
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #24 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg promper foran eksmannen, barna og mamma. Ute blant andre folk lar jeg selvsagt det være. Problemet er at jeg fort kan få luft av mye forskjellig mat og blir gående med vondt i magen på jobb. Så da vil jeg heller slippe det løs hjemme Anonymkode: e59d2...b7c Hvorfor ønsker du å utsette familien din for tarmgassene dine, mens du er høflig nok til å spare andre? Anonymkode: a092c...246
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2022 #25 Skrevet 17. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ønsker du å utsette familien din for tarmgassene dine, mens du er høflig nok til å spare andre? Anonymkode: a092c...246 Nå er det ikke sånn at jeg fiser de opp i ansiktet da, så om jeg fiser på do og noen av de går inn der etterpå blir det hipp som happ. Jeg promper tidvis så ofte at jeg ikke kan fly på do hver gang. De fiser og. Bryr meg ingenting og tror neppe jeg eller de blir syk av denne gassen Anonymkode: e59d2...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå