Gå til innhold

Dere som har hatt jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det i forhold til med en mann? Er det deiligere å bli slikka av en jente? Det må jo være mye mykere og glattere liksom. Jeg fantaserer masse om jentex og har veldig lyst til å prøve, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en å prøve med...

Anonymkode: 8e0f6...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn med å slutte og kalle sex med kvinner for "jentesex". Får deg til å høres ut som den kåte guttungen du antagelig er. 

Anonymkode: 171fa...a51

Skrevet

Er det virkelig forskjell på tungen til menn og kvinner? 🤔

Anonymkode: c586c...36d

Skrevet

Mykere og glattere?

Mykere som i fettprosent? Det kommer jo an på hva slags partner du har, uansett kjønn. Om du har en veltrent og definert jente er ikke hun mykere enn en mann med litt fett på kroppen...

Glattere som i mindre hår? Igjen, det kommer jo helt an på hva slags partner du velger deg.

Tungen er det ikke forskjell på altså, den er ganske lik for kvinner og menn. Om det er bedre? Det kommer an på hvor lydhør partneren din er det, for det er ikke sånn at alle jenter liker det samme, så "din" jente må jo få med seg hva du liker, akkurat som en mann må.

Anonymkode: 0dc50...c73

Skrevet

Jentesex er kjedelig. 

Anonymkode: e7d7d...6c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er det virkelig forskjell på tungen til menn og kvinner? 🤔

Sikkert ikke så mye forskjell på selve tungen, jeg tenkte mer på ansiktet ellers, ingen skjeggstubber, bart, bare myk hud. Og det at en kvinne vet hvordan det føles og har en bedre forståelse av hva som er godt.

Skrevet

Selv om jeg er biseksuell, er det vanskelig å forklare hva forskjellen er. Det er annerledes å ha sex med en kvinne, men det aller viktigste troe jeg er at man er glad i personen uavhengig kjønn, og at man har god sexuell kjemi. Jeg og venninnen min har kjent hverandre i mange år, så vi vet akkurat hva den andre liker. Men slik er det også med den mannlige sexvennen jeg har. Det viktigste er kommunikasjon. Prøv deg frem, lykke til. 

Skrevet
On 1/16/2022 at 5:52 PM, Anonym bruker said:

Hvordan var det i forhold til med en mann? Er det deiligere å bli slikka av en jente? Det må jo være mye mykere og glattere liksom. Jeg fantaserer masse om jentex og har veldig lyst til å prøve, men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en å prøve med...

synes det er bedre med ei jente, mykere og våtere ❤️

Anonymkode: a674f...27d

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ja, spesielt hvis begge squirter. Jeg og kjæresten min squirter mye, da blir det veldig vått. Godt det finnes tisselaken for store senger. For å svare på hi, å kline ta på/slikke er generelt mye deiligere enn med menn. Men det er lett for meg å si som er lesbisk. Vi fant hverandre på Tinder. 

Anonymkode: d47c9...28a

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.1.2022 den 19.52):

Begynn med å slutte og kalle sex med kvinner for "jentesex". Får deg til å høres ut som den kåte guttungen du antagelig er. 

Anonymkode: 171fa...a51

Pikesex?

Anonymkode: d947e...519

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Pikesex?

Anonymkode: d947e...519

Pikke(løs)sex? 😂😂😂

Skrevet

Ikke bruk uttrykke "jentesex", det får piggene ut hos de fleste kvinner som har reell interesse for kvinner. Jeg er gift med en mann, men har hatt forhold med kvinner tidligere. Jeg synes det er annerledes på så mange måter å ha sex med en kvinne enn en mann, at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Det er en annen verden, men for meg handler det vel så mye om at jeg blir tiltrukket av kvinner på en annen måte enn menn, at jeg får en annen rolle og blir en annen i relasjonen, også seksuelt. Og selvfølgelig synes jeg kvinner er mye og deilige. Men det er ikke bare det. Jeg har hatt svært bra sex både med kvinner og menn, og jeg har hatt dårlig sex både med kvinner og menn. Menn bra sex med en kvinne er (for meg) en ganske annen verden en bra sex med en mann. Og ja, jeg opplevde kanskje at det var lettere å ha en intuitiv forståelse av hverandres kropper. Men jeg tror både at relasjonen og graden av tiltrekning, både til kvinner generelt og den aktuelle kvinnen spesielt, har mye å si. Så jeg vet ikke om mine erfaringer er dekkende for hvordan en som bare vil "prøve jentesex" vil oppleve det.

Anonymkode: d6633...9ef

Skrevet

*myke og deilige

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er tunga hennes mykere og våtere enn en manns??

Anonymkode: d86c2...c40

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Nå gjør du deg vel litt dum? Kan du tenke deg muligheten av at sex med en kvinne har flere aspekter enn akkurat hvordan tunga er? 

Synes du tunga er det eneste viktige ved sex med en mann?

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hennes er det ja.

Anonymkode: b0ace...c47

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå gjør du deg vel litt dum? Kan du tenke deg muligheten av at sex med en kvinne har flere aspekter enn akkurat hvordan tunga er? 

HI spurte konkret om det var bedre å bli slikket av en kvinne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå spurte HI spesifikt om slukking. Det pleier da å involvere tungen, ikke sant? Og det viktigste med en mann når det gjelder sex, er penisen hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...