Gå til innhold

Rar hurtigtest, positiv en time etterpå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min også. Var knallpositiv etter 40 min. Så flyttet streken seg bortover mot kontrollstrek og ble til slutt tre streker😅 vi har omikron i hus og jeg er allerede i karantene. Tar en ny test i morgen og ser hva som skjer da. Men er uansett ugyldig resultat når streken dukker opp etter tidsfristen.

Anonymkode: b9613...fca

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Min også. Var knallpositiv etter 40 min. Så flyttet streken seg bortover mot kontrollstrek og ble til slutt tre streker😅 vi har omikron i hus og jeg er allerede i karantene. Tar en ny test i morgen og ser hva som skjer da. Men er uansett ugyldig resultat når streken dukker opp etter tidsfristen.

Har du fått positiv test i ettertid?

Den var klink negativ da jeg leste av i rett tid (mellom 15-30 minutter.) Glemte den på vasken og da jeg skulle kaste den nå en time etterpå så jeg dette. F93A99C1-8A08-4536-8818-61CD5EDDAB4A.thumb.jpeg.2d8c3c7cdb50a2ffe8547c311a680537.jpeg

Nå er den enda mer smurt utover og alt er rosa, halvannen time etter. 
HI

Anonymkode: a3560...a37

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Har du fått positiv test i ettertid?

Den var klink negativ da jeg leste av i rett tid (mellom 15-30 minutter.) Glemte den på vasken og da jeg skulle kaste den nå en time etterpå så jeg dette. F93A99C1-8A08-4536-8818-61CD5EDDAB4A.thumb.jpeg.2d8c3c7cdb50a2ffe8547c311a680537.jpeg

Nå er den enda mer smurt utover og alt er rosa, halvannen time etter. 
HI

Testen jeg snakket om tok jeg i dag, så jeg skal ta ny i morgen👍 kan oppdatere da😊

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oppdatering: Jeg våknet med lette symptomer i dag og fikk positiv test før tiden i dag 👍

Ops. God bedring, håper det blir en lett runde. Ellers synes jeg nesten streken så ut som kanten mellom vått og tørt på bildet. Lurt å ta en ekstra. 

Anonymkode: 69347...507

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Oppdatering: Jeg våknet med lette symptomer i dag og fikk positiv test før tiden i dag 👍

Oisann. God bedring. Vi tok ikke ny test. Jentungen er i toppform, og vil ikke utsette henne for mer. Jeg konkluderte med at den var negativ, det var tross alt en time etter tiden vi skulle lese av. (Og da var den helt klart negativ.)

God bedring. 

• Opprett ny...