Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åpne bilde

Datteren min har vondt i kroppen og hodet, er trett og hun hoster. Hun trente tre timer på forskjellige dager med en som fikk påvist korona i forrige uke (siste trening på torsdag, datteren min testet seg da men da var testen hundre prosent negativ, men denne testen skjønner jeg ikke noe av. Litt sånn flytende akvarell på t streken (forstørr bildet så ser du). Hun tok ny test som var negativ.

Når jeg ringer smittesporingen så er den ingen som tar telefonen, selv om vi fikk mld fra kommunen for ca tre min sden om økt smitte på grunnskolen med en oppfordring om å ringe smittesporing om vi har spørsmål🤨

Ka du tru?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144425617-hjelp-til-%C3%A5-tyde-koronatest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

smurfis skrev (1 minutt siden):

Åpne bilde

Datteren min har vondt i kroppen og hodet, er trett og hun hoster. Hun trente tre timer på forskjellige dager med en som fikk påvist korona i forrige uke (siste trening på torsdag, datteren min testet seg da men da var testen hundre prosent negativ, men denne testen skjønner jeg ikke noe av. Litt sånn flytende akvarell på t streken (forstørr bildet så ser du). Hun tok ny test som var negativ.

Når jeg ringer smittesporingen så er den ingen som tar telefonen, selv om vi fikk mld fra kommunen for ca tre min sden om økt smitte på grunnskolen med en oppfordring om å ringe smittesporing om vi har spørsmål🤨

Ka du tru?

Ser negativ ut, men prøv med en test fra halsen i tillegg til nese. 

Anonymkode: 5772f...2d1

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Samme her. Vår så sånn ut en time etterpå. 5AA9EE56-92B1-4BAC-BD3D-081A996318D9.thumb.jpeg.79a9392cfc844005449f01bd71ab86d1.jpeg
Halvannen time etter var den smurt ut. Merkelig. 

Anonymkode: 231c5...ff1

Set er vel ikke så rart, det er jo en grunn til at man skal lese av resultatene etter en viss tid, og ikke senere enn det.

Anonymkode: 75234...933

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Set er vel ikke så rart, det er jo en grunn til at man skal lese av resultatene etter en viss tid, og ikke senere enn det.

Anonymkode: 75234...933

Nå har vi tatt sikkert 30 tester i familien de siste månedene, og ingen har sett slik ut. Det var derfor jeg spurte. 

Anonymkode: 231c5...ff1

• Opprett ny...