Gå til innhold

Inspirert: Skjegg på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker, liker ikke? Ekkelt/lekkert? Hva slags skjegg?

Jeg synes det er motbydelig om det er mer enn enn en cm langt og om det ikke er velstelt.

Anonymkode: 814bd...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger skjegg på menn 😍 irriterer meg over munnbind, for det går ikke overens med skjegg og resulterte i at mannen reduserte det fra skikkelig manneskjegg til en cm kontorskjegg. Fader ass. 

Anonymkode: 14d4e...5dd

Skrevet

Så utrolig uhygienisk og ubehagelig...

Anonymkode: 7a0a3...d91

Skrevet

Har aldri likt det sånn generellt, men kan se at noen kler det, og ikke minst steller det, noe som er er gedigent must. Vanligvis syns jeg at det er kvalmt og direkte stygt, og jeg skjønner ikke hvorfor en del menn vil se 30 år eldre ut enn hva de er. 

Anonymkode: ec2fc...8d1

Skrevet

Mandig og sexy, med forbehold om at det er tett og velstelt. Pistrete og ustelt er selvsagt ikke fint.

Anonymkode: f8659...ac3

Skrevet

Som med alt annet er det noen som kler det og andre ikke. Kjæresten min er helt klart kjekkest MED skjegg. Han har da bart med sammenhengende skjegg rundt munnen og haken. Barberer kinnene. Som regel trimmer han dette istedet for å fjerne alt når det blir veldig langt, men et par ganger har han raket bort rubbel og bit og ligner ikke seg selv. Han ser bare helt fjern ut uten bart og skjegg. Så håper han fortsetter med skjegg. Såå kjekk. Hygienisk? Hvorfor skulle det ikke være det når han dusjer og vasker det hver dag? 

Anonymkode: 9c789...058

Skrevet

Jeg liker skjegg. Mannen har skjegg på haka, skjegget i resten av ansiktet lar han vokse en liten mnd før han barberer seg. Har aldri sett han uten skjegg😲😊

Anonymkode: 0a033...bc2

Skrevet

Har alltid sagt at jeg ikke liker det,men så møtte jeg en veldig kjekk mann som hadde skjegg å han kledde det virkelig. Tror ikke han hadde kledd å ikke ha skjegg. Han var bare skikkelig pen med skjegg faktisk.

Anonymkode: a82db...fcf

Skrevet

Pent velpleid skjegg er hot .

Skrevet

Aldri likt det!!

Skrevet

Liker skjegg. Ikke noe motbydelig i det hele tatt bare de vasker og steller det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så utrolig uhygienisk og ubehagelig...

Anonymkode: 7a0a3...d91

Nei

Anonymkode: 432c3...068

Skrevet

Begge deler. Noen kler skjegg, andre ikke. 

Anonymkode: 1f3f9...2f1

Skrevet

Vanvittig ekkelt!

Anonymkode: 4f69f...2aa

Skrevet

På generelt grunnlag er det ekkelt og ukledelig, men så finnes det selvsagt unntak. Men det må være enten/eller. De som har sånne små dusker på haka, hva er greia med det? 

Skrevet

Hvordan føles det i ansiktet hvis dere kliner? Og nedentil når han slikker? Må bli sårt med såpass mye friksjon?

Anonymkode: b197e...749

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan føles det i ansiktet hvis dere kliner? Og nedentil når han slikker? Må bli sårt med såpass mye friksjon?

Går helt fint å kline og at han slikker😊

Anonymkode: 0a033...bc2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

uuuææææ....

Anonymkode: 3c320...f49

Skrevet

Det finnes ja-skjegg og nei-skjegg på ja-menn og nei-menn. For meg er alt som dekker leppene, lange barter, ustelt skjegg og pistrete skjegg helt klart nei. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (5 minutter siden):

For meg er alt som dekker leppene, lange barter, ustelt skjegg og pistrete skjegg helt klart nei. 

1-90.jpg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

1-90.jpg

Fysj!

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

1-90.jpg

Pølse med sennep og ketchup der æ...😁

Skrevet

Jeg kommer til å kaste ut gubben hvis han tar av seg skjegget! 

Anonymkode: 41e8b...ba5

Skrevet

Liker skjegg, men det må vaskes og stelles. Svett skjegg eller skjegg med gammel mat i, er ikke ok.

Anonymkode: 695f4...8ac

Skrevet

Liker skjegg, litt avhengig av skjegget. Synes mannen min ser bedre ut med skjegg enn uten.

Anonymkode: a59c9...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...