Anonym bruker Skrevet 16. januar 2022 #26 Skrevet 16. januar 2022 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Det er da ingen grunn noen gang til å bruke Toro lasagne. Verdens enkleste ting å lage selv. Anonymkode: bbca9...185 Nå lager jeg alltid fra bunnen av, men det gjorde jeg ikke før. De to er uansett ikke sammenlignbare. Torolasagne tar sånn ca 10, maks 15 minutter å lage + steketid i ovnen. Den smaker ikke all verden og metter ikke så mye, og er ikke spesielt sunn. Hjemmelaget lasagne tar minst 1 time å lage + tid til godgjøring og steking. Den smaker himmelsk og metter godt, og er ganske sunn. Anonymkode: 63154...832
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2022 #27 Skrevet 16. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå lager jeg alltid fra bunnen av, men det gjorde jeg ikke før. De to er uansett ikke sammenlignbare. Torolasagne tar sånn ca 10, maks 15 minutter å lage + steketid i ovnen. Den smaker ikke all verden og metter ikke så mye, og er ikke spesielt sunn. Hjemmelaget lasagne tar minst 1 time å lage + tid til godgjøring og steking. Den smaker himmelsk og metter godt, og er ganske sunn. Anonymkode: 63154...832 Torolasagne metter da, hvcordan kan den ikke gjøre det, den er full av pasta og kjøttdeig. Anonymkode: c36a1...09c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2022 #28 Skrevet 16. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Torolasagne metter da, hvcordan kan den ikke gjøre det, den er full av pasta og kjøttdeig. Anonymkode: c36a1...09c Av og til blir jeg litt matt over hvordan folk her inne totalt overser hele formuleringen og lager sin egen tolkning av noe. Jeg skrev da ikke at den ikke metter, men at den "metter ikke så mye" som i sammenligning til hjemmelaget lasagne som metter mye mer. Altså man trenger en større porsjon med Toro-lasagne for å bli mett i forhold til hjemmelaget. Anonymkode: 63154...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå