Gå til innhold

Hvordan pimpe opp Toro lasagne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pakke som må brukes, tips til å gjøre den litt mer spennende? 

Anonymkode: 4c647...5c8

Skrevet

Fin hakk løk og gulrøtter og stek de i pannen før du hover kjøttdeigen oppi. Bruk (helst fersk) basilikum og oregano og finkutt de og hiv oppi. 

Anonymkode: 07e2a...b1e

Skrevet

Løk, gulrot, kålrot, linser, bønner, kikerter og det krydder du synes passer i blender med litt vann. Bland det i sausen. 

Anonymkode: 242fc...524

Skrevet

Litt chili gjør også susen👍🏻

Skrevet

Bytt ut en del av vannet med en boks hermetiske tomater. Jeg gjør alltid det, både fargen og smaken blir bedre. Jeg kjøper alltid Mutti når det er 10-kroners marked og bruker. Har innholdet i dl-målet og fyller på med vann til riktig mengde.

Litt sprøstekt bacon og grønnsaker er også godt i. Ha litt parmesan i osten på toppen.

Anonymkode: b26a3...e2e

Skrevet

Toro smaker ikke bra. Knorr sin er ok. Spriter opp med ovnsbakte tomater og løk som blendes i sausen. Pluss hjemmelaget bechamelsaus på toppen. 

Anonymkode: dba76...1fb

Skrevet

Det er da ingen grunn noen gang til å bruke Toro lasagne. Verdens enkleste ting å lage selv.

Anonymkode: bbca9...185

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er da ingen grunn noen gang til å bruke Toro lasagne. Verdens enkleste ting å lage selv.

:roll:

Anonymkode: c36a1...09c

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Toro smaker ikke bra. Knorr sin er ok. Spriter opp med ovnsbakte tomater og løk som blendes i sausen. Pluss hjemmelaget bechamelsaus på toppen. 

Men men den jobben du gjør ved siden av en  pose lasagne skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du ikke lager egen lasagne ??

Rart….

Anonymkode: 729a8...8af

Skrevet

Takk for tips. Jeg blandet i løk, gulrot og sjampinjong samt litt ekstra krydder og en fløteskvett. Den ble helt ok, ungene spiste tomt. 

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men men den jobben du gjør ved siden av en  pose lasagne skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du ikke lager egen lasagne ??

Rart….

Jeg lager fra bunn også. Men jeg har alltid base til tomatsaus liggende i frysen. Når tomater begynner å bli myke så baker jeg de og fryser. Noen ganger har jeg ikke tid å lage hele sausen, eller nok base, da kan jeg gjerne bruke en knorr. Svarte på hi sitt spørsmål på hva som pimper opp smaken da. Dette gjør lasagnen bedre. 

Skrevet

Ungene her elsker Toro lasagne, de blir alltid skuffet når de får lasagne hos andre for de synes ikke den er like god😂 Kan legge til at jeg aldri bruker Toro ell til andre ting, så ungene er egentlig vant med mat fra bunnen. 

Jeg har gulrøtter, løk og tomater oppi kjøttsausen. Også bruker jeg mindre melk og vann enn det som står på pakken. 

Anonymkode: 1c285...b26

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, hvis du ikke lager den på den opprinnelige måten. Da tar det nemlig timer. 

Anonymkode: e6f1b...289

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, hvis du ikke lager den på den opprinnelige måten. Da tar det nemlig timer. 

Anonymkode: e6f1b...289

Nemlig. Det tar veldig lang tid å lage lasagne fra bunn. Det er veldig godt med skikkelig hjemmelaget. Jeg lager dobbel saus og fryser da, men hos oss går lasagne unna altså. To gutter i tenårene og en diger mann. 😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Knorr smaker virkelig ille. Toro sin er grei nok og har man i mer grønnsaker og hakkede tomater blir den god.

Anonymkode: ac028...d8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Knorr smaker virkelig ille. Toro sin er grei nok og har man i mer grønnsaker og hakkede tomater blir den god.

Anonymkode: ac028...d8f

Da får vi enes om å være uenig. Toro sin har frysetørret paprika og den smaker ikke bra. I tillegg er den suppete. Selv om man kutter ut væske. Få litt mer tomatsmak på knorr så er lasagnen i mål. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ungene her elsker Toro lasagne, de blir alltid skuffet når de får lasagne hos andre for de synes ikke den er like god😂 Kan legge til at jeg aldri bruker Toro ell til andre ting, så ungene er egentlig vant med mat fra bunnen. 

Jeg har gulrøtter, løk og tomater oppi kjøttsausen. Også bruker jeg mindre melk og vann enn det som står på pakken. 

Anonymkode: 1c285...b26

Egentlig er jo ikke Toro lasagne en lasagne. Den mangler jo en helt essensiell ingrediense;  bechamelsausen. Veldig rart av Toro å lage en pakke å kalle det lasagne når halve oppskriften mangler.

Men den smaker godt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Egentlig er jo ikke Toro lasagne en lasagne. Den mangler jo en helt essensiell ingrediense;  bechamelsausen. Veldig rart av Toro å lage en pakke å kalle det lasagne når halve oppskriften mangler.

Men den smaker godt.

Ungene elsker den. Min hjemmelagde vil de ikke ha. 🤔 Sier kanskje mest om matlagingen min. 🤪

Anonymkode: 5bdcf...3d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Rart….

Akkurat det tenkte jeg også.

Anonymkode: 9348f...d25

Skrevet

Rart….

Jeg vet ikke hva dere gjør, men når jeg lager lasagne fra bunnen tar det ganske lang tid altså. Bare sausen skal jo koke lenge og det tar også tid å hakke og frese grønnsakene. 

Toro er helt greit alternativ noen ganger. 
hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men den smaker godt.

Men. Taco som vi lager i Norge er jo langt fra taco de lager i Mexico også. Likevel kaller vi det taco. 

Anonymkode: 242fc...524

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke hva dere gjør, men når jeg lager lasagne fra bunnen tar det ganske lang tid altså. Bare sausen skal jo koke lenge og det tar også tid å hakke og frese grønnsakene. 

Toro er helt greit alternativ noen ganger. 
hi

Jomen du må jo se hvem jeg svarer. Det er helt okej med enkle middagsløsninger. Bruker det ofte selv.

Den personen jeg svarer ovnsbaker tomater, sammen med løk, lager bechamelsaus. For å bruke i Toro lasagne.

Da lurer jeg på hva vitsen er å i det hele tatt bruke Toro. Når man er så godt igang liksom…

Men den familien har vel funnet sin favorittlasagne kanskje👍

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Takk for tips. Jeg blandet i løk, gulrot og sjampinjong samt litt ekstra krydder og en fløteskvett. Den ble helt ok, ungene spiste tomt. 

hi

Litt sent ute med svar, men til en annen gang. Vineddik, litt sukker og buljong gjør susen på enhver saus 👍🏻

Anonymkode: 5e174...7eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jomen du må jo se hvem jeg svarer. Det er helt okej med enkle middagsløsninger. Bruker det ofte selv.

Den personen jeg svarer ovnsbaker tomater, sammen med løk, lager bechamelsaus. For å bruke i Toro lasagne.

Da lurer jeg på hva vitsen er å i det hele tatt bruke Toro. Når man er så godt igang liksom…

Men den familien har vel funnet sin favorittlasagne kanskje👍

Jeg er enig, når du først går all in, er det like greit å ekskludere pulversausen, det er tross alt ikke den som tar mest tid å lage 😅

Anonymkode: 5e174...7eb

Skrevet

Tomatpuré og pizzakrydder oppå

osten 

Anonymkode: 0f508...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...