Gå til innhold

Bursdag gave til venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager gir 12 åringer i gave til hverandre? Jenter 

Jeg spør fordi min datter har diagnose som gjør at hun ikke er som de andre. Hun leker enda. Så derfor spør jeg dere hva dere tenker? Er sminke innenfor?

Anonymkode: ac8ac...bbe

Fortsetter under...

Skrevet

Her er de 13 da. Men det er for det meste ansiktsmasker, bodymist, leppemasker, godteri, duftpinner og slike ting

Anonymkode: 3d114...5ab

Skrevet

Sminke har ikke vært noen vanlig gave her (har jenter på 12 og 14 år)

Men badebomber, dusjsåper med god lukt, neglelakk og slike ting har vært populært. Lipgloss kan man jo også kjøpe til andre. De elsker butikker som Normal, men akkurat sminke har de ikke kjøpt til hverandre.

En billig t-skjorte fra HM, et fint skjerf, morsomme sokker osv har også blitt godt mottatt.

Spesielt populært har det vært med ting fra hobbyavdelingen på Søstrene Grene, lag dine egne øredobber o.l.

Ellers har de også kjøpt snop til hverandre, en 50-lapp og litt snop i en gave er fint, da får de litt mer enn en konvolutt og likevel penger til å kjøpe noe selv. 

Anonymkode: afcef...f77

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sminke har ikke vært noen vanlig gave her (har jenter på 12 og 14 år)

Men badebomber, dusjsåper med god lukt, neglelakk og slike ting har vært populært. Lipgloss kan man jo også kjøpe til andre. De elsker butikker som Normal, men akkurat sminke har de ikke kjøpt til hverandre.

En billig t-skjorte fra HM, et fint skjerf, morsomme sokker osv har også blitt godt mottatt.

Spesielt populært har det vært med ting fra hobbyavdelingen på Søstrene Grene, lag dine egne øredobber o.l.

Ellers har de også kjøpt snop til hverandre, en 50-lapp og litt snop i en gave er fint, da får de litt mer enn en konvolutt og likevel penger til å kjøpe noe selv. 

Hvor bor du? Har i byen har de gitt hverandre sminke i gave i flere år. Sarpsborg. De er 9 nå, og de gir mest ansiktsmasker, badebomber, neglelakk, øyeskygge. Også t skjorter, kosesokker. 

Anonymkode: 4a78c...a73

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor bor du? Har i byen har de gitt hverandre sminke i gave i flere år. Sarpsborg. De er 9 nå, og de gir mest ansiktsmasker, badebomber, neglelakk, øyeskygge. Også t skjorter, kosesokker. 

Badebomber, neglelakk, lipgloss o.l gir de, som jeg skrev i innlegget 

Men de gir ikke sminke, som øyenskygge, maskara, pudder osv

Jeg bor i Arendal.

Skrevet

Bursdagsgave……ikke bursdag gave 

Anonymkode: f0ac4...08c

Annonse

Skrevet

Gutter her da. Det går stort sett i pengegaver. Kr 100-200, alt ettersom hvor nær vennen er.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Østfoldjenter som skal bli råneberter må begynne tidlig! (Sorry! Klarte ikke la være). 
Jeg bor i Asker, og de på snart 14 kjøper ikke sminke til hverandre. Noen av jentene bruker mascara, men ikke mer utenfor hjemmet

Anonymkode: 3d114...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...