Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg sier nei takk til 🤣 Så stygg og dyr Anonymkode: 3f861...e36
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg sier nei takk til 🤣 Så stygg og dyr Anonymkode: 3f861...e36  Anonymkode: 3f861...e36
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Ikke rart modellen ser sur ut... Helt utrolig at et så lite plagg faktisk greier å få en flott kvinne til å se nesten misformet ut. Håper hun fikk mye betalt for den jobben, for det fortjener hun jammen! Anonymkode: c2193...752
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Nå skal jeg si noe som sikkert får motbør. HVORFOR skal man lage slikt badetøy? Hvorfor i himmelens navn vil kvinner gå med tøy der målet er å se ut som en «gave noen alt har begynt å åpne» Jeg er helt for at kvinner skal få vise så mye kropp og hud de selv ønsker. Likevel så tenker jeg, dette kan umulig være et komfortabelt plagg og hvorfor må man vise mest mulig hud til enhver tid? Vi beveger oss ikke fremover i kvinnefrigjøringen når man trer på seg et plagg for å vise mest mulig å bli sett mest mulig på. Jepp, den får noen ekstra blikk, og helt ok å like å vise seg frem. Dette gjør uansett kvinnen til et objekt. Samfunnet beveger seg bakover. Kvinner tror de er frigjort. De er fortsatt et objekt. Anonymkode: 775cb...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nå skal jeg si noe som sikkert får motbør. HVORFOR skal man lage slikt badetøy? Hvorfor i himmelens navn vil kvinner gå med tøy der målet er å se ut som en «gave noen alt har begynt å åpne» Jeg er helt for at kvinner skal få vise så mye kropp og hud de selv ønsker. Likevel så tenker jeg, dette kan umulig være et komfortabelt plagg og hvorfor må man vise mest mulig hud til enhver tid? Vi beveger oss ikke fremover i kvinnefrigjøringen når man trer på seg et plagg for å vise mest mulig å bli sett mest mulig på. Jepp, den får noen ekstra blikk, og helt ok å like å vise seg frem. Dette gjør uansett kvinnen til et objekt. Samfunnet beveger seg bakover. Kvinner tror de er frigjort. De er fortsatt et objekt. Anonymkode: 775cb...0a8 Jeg ser da ikke noen praktisk forskjell på denne og en vanlig bikini? Mener du at kvinner ikke skal bruke bikini? Jeg syns ikke badedrakten var pen, men det er jo min smak. Det er helt sikkert noen som kan tenke seg den. Folk som shamer andre for klesvalget har jeg lite sansen for. Anonymkode: 1a668...44f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg ser da ikke noen praktisk forskjell på denne og en vanlig bikini? Mener du at kvinner ikke skal bruke bikini? Jeg syns ikke badedrakten var pen, men det er jo min smak. Det er helt sikkert noen som kan tenke seg den. Folk som shamer andre for klesvalget har jeg lite sansen for. Anonymkode: 1a668...44f Selvsagt skal de bruke bikini. Men hva med en helt vanlig en. Selvsagt er denne laget for å være sexy. Gi et inntrykk av at den er delvis revet av, følg med snart revner hele dritten. Hvorfor kle seg i tøyremser? Anonymkode: 775cb...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Selvsagt skal de bruke bikini. Men hva med en helt vanlig en. Selvsagt er denne laget for å være sexy. Gi et inntrykk av at den er delvis revet av, følg med snart revner hele dritten. Hvorfor kle seg i tøyremser? Anonymkode: 775cb...0a8 Så kvinner skal ikke få føle seg sexy? Er det kvinnefrigjøring? Anonymkode: 1a668...44f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Så kvinner skal ikke få føle seg sexy? Er det kvinnefrigjøring? Anonymkode: 1a668...44f Selvsagt. Men har det å føle seg sexy noe med hvor lite klær de har på seg å gjøre? Du kan si hva du vil men det finnes ikke noe kvinnefrigjørende å ta på ser remser med tøy. Anonymkode: 775cb...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Selvsagt. Men har det å føle seg sexy noe med hvor lite klær de har på seg å gjøre? Du kan si hva du vil men det finnes ikke noe kvinnefrigjørende å ta på ser remser med tøy. Anonymkode: 775cb...0a8 Er det opp til deg eller meg å legge premissene for hva andre skal ha på seg? Det er i hvert fall ikke kvinnefrigjøring. Anonymkode: 1a668...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå