Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg har forsøkt meg på noen sånne aluminiumklorid-frie alternativ, med det resultatet at jeg har luktet død etter en halvtimes tid. Jeg har holdt ut i mange uker, fordi kroppen visst må tilpasse seg etter mange år med aluminium og stengte svettekjertler🤯 For å si det sånn; det fungerte ikke🦨😵 Så jeg lurer på de "motsatte" produktene, som man bare bruker en gang i uka eller der omkring. Stop 24, yerka, eller andre, lignende greier. Aluminium en gang i blant er vel bedre enn aluminium hele tiden? Noen som har testet et eller flere av denne typen produkter, og har noen tips å komme med?🤞 Jeg har ikke ekstrem mengde svette, er nok innenfor normalområdet, men jeg er avhengig av daglig dusj og et godt lag med deo for å holde meg luktfri gjennom dagen. Jeg reagerer på en del deodoranter, så jeg er plaget med røde og såre armhuler innimellom, særlig når det både barberes og brukes deo (og barbere føler jeg for å gjøre en gang eller to i uka i hvert fall, og gjerne sluppet å bruke deo akkurat de dagene)🤷♀️ Anonymkode: 14888...dae
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Jeg er allergisk mot det meste av deodoranter, så jeg bruker krystall deo, og synes det funker fint. Anonymkode: 7d086...808
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Ikke jeg, men en kompis av meg begynte med en sånn som han tar på seg en gang i uka. Han slet med mye svette, og ikke minst svetteringer på alle klær. Han sier det fungerer bra, smører kun en dag i uka eller mindre. Men at det er sterke saker. Jeg bruker dei, men en kremvariant, så det er ikke så heftig på huden. Elizabeth Arden White Tea Anonymkode: a6c0e...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå