Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De blir jo ikke anbefalt å ta den da, det er bare anbefalt at det skal være et tilbud.

Så de som kommer ta den er de som f.eks har folk i risikogruppa rundt seg, har pappa kreft er det greit at 16 åringen har to doser, men i ellers friske familier blir det ikke anbefalt at de tar den.

Anonymkode: 164af...a68

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De blir jo ikke anbefalt å ta den da, det er bare anbefalt at det skal være et tilbud.

Så de som kommer ta den er de som f.eks har folk i risikogruppa rundt seg, har pappa kreft er det greit at 16 åringen har to doser, men i ellers friske familier blir det ikke anbefalt at de tar den.

Det er også et tilbud til de som oppholder seg i områder med mye smitte eller dårligere helsetilbud . Vi tenker det er fint å kunne vaksinere gutta da vi reiser mye og jeg tror generelt at de er mer beskyttet med 2 doser mot alvorlig sykdom. 

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det gjelder vel 5-11 åringer ?

Anonymkode: d84f2...51d

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Usikker på om min skal ta dose 2, han hadde korona nå, og var litt syk i en dag. Han har en dose med vaksine, da ble han og syk i 24 timer.

Anonymkode: dbb77...e0e

De anbefaler ikke vaksine til de som har hatt sykdommen, å ha vært smittet av korona beskytter bedre enn vaksinen.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Skeptisk til dette. Jeg må se en rapport som tar for seg unge jenter i min datters sykdomssituasjon før hun får sitt første stikk

Anonymkode: a8756...860

Unge jenter med «din datters sykdomssituasjon» skal vel helst ikke ha korona? Så da er vel vaksine uansett å foretrekke? Eller får hun allergisk sjokk av vaksine? :o

Anonymkode: 45425...fce

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Unge jenter med «din datters sykdomssituasjon» skal vel helst ikke ha korona? Så da er vel vaksine uansett å foretrekke? Eller får hun allergisk sjokk av vaksine? :o

Anonymkode: 45425...fce

Jøss! Hvordan vet du det? Nei, hun kan fint få korona. 

Anonymkode: a8756...860

• Opprett ny...