Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Noen ganger bare kommer det ord ut før man får tid å tenke seg om. Jeg har hatt et par slike episoder og blir helt flau når jeg tenker tilbake på det🤦🏼♀️ Hva med dere? Anonymkode: 7d30b...c37
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Rett som det var i yngre år. Har ikke telling. Har adhd og var ram på å tråkke i det. Med årene har jeg lært meg mange ting så det skjer ikke lengre. Jeg holder myyyyye kjeft i frykt for å si noe upassende. Så nå er jeg hu litt tause. Folk blir overrasket over at jeg har adhd. De vet jo ikke at jeg innvendig er evig monolog med idiotiske kommentarer. 🙄 Anonymkode: 64d16...76e
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Det Jar vi alle gjort. Om noen hevder de aldri har sagt eller gjort noe de er flau over, så lyver de Anonymkode: 54cf6...899
amandine Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Ja, det gjorde jeg senest i går. Sånn er det bare av og til. Jeg tror at hvis man tenker at man aldri sier noe dumt tar man feil. Det er hvertfall det jeg forteller meg selv.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Jepp. Senest i jula nå faktisk mens vi hadde pakkeleken. Min bror har et stort konkurranse-instinkt og var ute etter pakkene mine. Ungene våre (som er tenåringer) synes det er så gøy. Jeg skulle være morsom og hermet etter han karakteren i Nissene i Bingen som alltid sa at han ville ta livet av seg dersom han ble stemt ut. Så jeg sa høyt og tydelig" Nei, ikke ta mine pakker. Da tar jeg livet av meg (på Øigardens vis). Akkurat etter jeg sa det, og alle lo, så kom jeg på at kjæresten til datteren min har et søsken som tok livet sitt. Han satt ved siden av meg. Kunne gitt meg sjøl en på trynet!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Nesten daglig! Tilgi deg selv, gå videre. Anonymkode: 968a4...c5c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 Hvis du bare har hatt et par episoder, så er du blant de ekstremt få. Jeg har ikke tenkt til å telle alle gangene jeg har sagt noe dumt for det er bortkastede minutter. Anonymkode: 3cdd9...c8e
HeiteH Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (På 14.1.2022 den 8.26): Jepp. Senest i jula nå faktisk mens vi hadde pakkeleken. Min bror har et stort konkurranse-instinkt og var ute etter pakkene mine. Ungene våre (som er tenåringer) synes det er så gøy. Jeg skulle være morsom og hermet etter han karakteren i Nissene i Bingen som alltid sa at han ville ta livet av seg dersom han ble stemt ut. Så jeg sa høyt og tydelig" Nei, ikke ta mine pakker. Da tar jeg livet av meg (på Øigardens vis). Akkurat etter jeg sa det, og alle lo, så kom jeg på at kjæresten til datteren min har et søsken som tok livet sitt. Han satt ved siden av meg. Kunne gitt meg sjøl en på trynet! Den er lei! Jeg kommenterte en avisartikkel i lunsjen på jobb. Sa noe sånt som «er det mulig å være så selvopptatt. Han fremstår jo aldeles latterlig ved å stille opp på den måten». Det viste seg å være broren til min nye kollega.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 HeiteH skrev (1 time siden): Den er lei! Jeg kommenterte en avisartikkel i lunsjen på jobb. Sa noe sånt som «er det mulig å være så selvopptatt. Han fremstår jo aldeles latterlig ved å stille opp på den måten». Det viste seg å være broren til min nye kollega. Oh no😂
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 HeiteH skrev (5 timer siden): Den er lei! Jeg kommenterte en avisartikkel i lunsjen på jobb. Sa noe sånt som «er det mulig å være så selvopptatt. Han fremstår jo aldeles latterlig ved å stille opp på den måten». Det viste seg å være broren til min nye kollega. Du kan ikke sammenligne det du siterte med hva du sa. Å snakke noen ned som du gjorde er ikke bare dumt. Det avslører at du er en man ikke kan ha tillit til. Det er noe helt annet enn å spøke med noe. Anonymkode: 3cdd9...c8e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #12 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du kan ikke sammenligne det du siterte med hva du sa. Å snakke noen ned som du gjorde er ikke bare dumt. Det avslører at du er en man ikke kan ha tillit til. Det er noe helt annet enn å spøke med noe. Anonymkode: 3cdd9...c8e Hun svarte på om hun hadde sagt noe dumt. Det hadde hun gjort. Anonymkode: e579d...234
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #13 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du kan ikke sammenligne det du siterte med hva du sa. Å snakke noen ned som du gjorde er ikke bare dumt. Det avslører at du er en man ikke kan ha tillit til. Det er noe helt annet enn å spøke med noe. Anonymkode: 3cdd9...c8e Du må ha store vansker med tillit når du legger lista der. Anonymkode: ca1f8...c89
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #14 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du må ha store vansker med tillit når du legger lista der. Anonymkode: ca1f8...c89 Lurer på hvem som har tillit til folk som snakker dritt bak ryggen til andre. Anonymkode: 3cdd9...c8e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #15 Skrevet 15. januar 2022 Å herregud ja, det gjør jeg stadig vekk. Har vært noen ganger jeg skulle ønske det berømmelige hullet i baken ville åpne seg under meg ja. Anonymkode: c56ee...582
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #16 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Du kan ikke sammenligne det du siterte med hva du sa. Å snakke noen ned som du gjorde er ikke bare dumt. Det avslører at du er en man ikke kan ha tillit til. Det er noe helt annet enn å spøke med noe. Anonymkode: 3cdd9...c8e Hun sammenligner da ikke. Hun kommenterer en kommentar og forteller så sin historie. Jeg mistenker at du bare gikk inn her for å finne én du kunne trykke litt ned. Forsøket ditt er dog latterlig. Det du skriver er jo helt bak mål. Avslører at man ikke kan ha tillit til fordi man er kritisk til en person i en nyhetsartikkel. Makan til sprøyt. 😂 Anonymkode: 64d16...76e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #17 Skrevet 15. januar 2022 Jeg dret meg ut på høyskolen. Var i gruppe med en som var utenlands. Så presterte jeg å si i en setting. "At det er de pakistanerne som er verst." Så visste det at han var fra "pakistan". Unnskyldte meg med:"Men jeg mener ikke deg altså". Kom godt overens med ham. Så snakk om å tråkke i salaten. Anonymkode: 7bc41...8e7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #18 Skrevet 15. januar 2022 Jeg tenker sjeldent "koffert" hvis jeg ikke er i en situasjon med en mann jeg liker seksuelt og har et forhold til, eller om ikke temaet sex spesifikt diskuteres. Det at jeg ikke tenker i de retninger i andre saker, det har ført til en god del ufrivillig morsomme uttalelser om helt nøytrale saker, hvor min kommetar - om man tenker "koffert" - blir hysterisk morsomt for de som hører det. Syntes det var helt forferdelig pinlig tidligere, men har lært meg både å tenke mer "koffert" selv (for da er det også lettere å plumpe ut med slike kommentarer ufrivillig), og å korrigere meg selv før jeg sier noe. Anonymkode: 096e7...a72
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #19 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Du kan ikke sammenligne det du siterte med hva du sa. Å snakke noen ned som du gjorde er ikke bare dumt. Det avslører at du er en man ikke kan ha tillit til. Det er noe helt annet enn å spøke med noe. Anonymkode: 3cdd9...c8e Du er jo helt på bærtur. Men det er vel deg som pleier å være det her inne, antar jeg. Dette har ikke med tillit å gjøre for andre enn paranoide gærninger. Anonymkode: 61fb8...eb9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #20 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Å herregud ja, det gjør jeg stadig vekk. Har vært noen ganger jeg skulle ønske det berømmelige hullet i baken ville åpne seg under meg ja. Anonymkode: c56ee...582 Hullet i baken vil du neppe ned i. Anonymkode: 61fb8...eb9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2022 #21 Skrevet 15. januar 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hullet i baken vil du neppe ned i. Anonymkode: 61fb8...eb9 Haha, nå lo jeg høyt 😂 Anonymkode: c56ee...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå