Anonym bruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Jeg har to instagramkontoer knyttet til samme bruker, men jeg får ikke til å slette den "under"brukeren uten å slette hovedbruker? Eller? Anonymkode: 5065a...71f
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Det er ingen hovedkonto og underkonto på insta. Hver konto har sin egen ident og passord. Men du kan knytte flere kontoer til samme app! jeg kontrollerer 10 ulike kontoer. Minn private, 4 jobb-kontoer og 5 for ulike idrettsgrener. Alle knyttet til en app slik at jeg ikke må logge ut av en for å gå inn på den andre. for å slette en konto må du logge inn via pc. Og logge deg inn på den kontoen du vil slette Anonymkode: dfb7c...f92
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ingen hovedkonto og underkonto på insta. Hver konto har sin egen ident og passord. Men du kan knytte flere kontoer til samme app! jeg kontrollerer 10 ulike kontoer. Minn private, 4 jobb-kontoer og 5 for ulike idrettsgrener. Alle knyttet til en app slik at jeg ikke må logge ut av en for å gå inn på den andre. for å slette en konto må du logge inn via pc. Og logge deg inn på den kontoen du vil slette Anonymkode: dfb7c...f92 Aha! Da tror jeg at jeg forstår Går det kun via pc? Ikke nettbrett? Anonymkode: 5065a...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå