Gå til innhold

Lettelser / endringer i restriksjoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lest hva fhi skrev var jeg kjempe optimistisk. Det virker ikke lenger forholdsmessig å holde på slik de gjør, når alle likevel vil bli smittet, omikron er en mild variant og de i risiko er nyvaksinert. Men så så jeg kommentaren til Kjerkol. Også kom jeg på at vi bor jo i Norge. Vi kommer til å tviholde på tiltak som det siste landet i verden.

Anonymkode: b2c2f...8ff

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Etter å ha lest hva fhi skrev var jeg kjempe optimistisk. Det virker ikke lenger forholdsmessig å holde på slik de gjør, når alle likevel vil bli smittet, omikron er en mild variant og de i risiko er nyvaksinert. Men så så jeg kommentaren til Kjerkol. Også kom jeg på at vi bor jo i Norge. Vi kommer til å tviholde på tiltak som det siste landet i verden.

Ja det har du sikkert rett i. Galskap er det.

Anonymkode: 0ec28...189

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Flere har tatt til ordet for å åpne opp, til og med før rapporten til FHI kom i dag. 

Nå får vi se hvor mye den nye regjeringen lytter til fagfolk, faginstanser og folket. Blir en spennende dag i morgen. Jeg håper vi blir positivt overrasket, men frykter de fortsetter i sporet «sette ned ett utvalg og komme med en midt på treet løsning, ser det an, bladibladibla» 

Anonymkode: c1e7e...eb6

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Flere har tatt til ordet for å åpne opp, til og med før rapporten til FHI kom i dag. 

Nå får vi se hvor mye den nye regjeringen lytter til fagfolk, faginstanser og folket. Blir en spennende dag i morgen. Jeg håper vi blir positivt overrasket, men frykter de fortsetter i sporet «sette ned ett utvalg og komme med en midt på treet løsning, ser det an, bladibladibla» 

Kjerkol sa i et intervju istad noe a la: det blir noen lettelser, men ikke så mange. Det tror jeg folk har forståelse for.

Nei, det har jeg ikke forståelse for! Forbanna hysteri. Få oppskalert sykehusene så vanlige folk som ikke blir syke slipper å leve som gisler!

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Kjerkol sa i et intervju istad noe a la: det blir noen lettelser, men ikke så mange. Det tror jeg folk har forståelse for.

Nei, det har jeg ikke forståelse for! Forbanna hysteri. Få oppskalert sykehusene så vanlige folk som ikke blir syke slipper å leve som gisler!

Jeg liker henne mindre og mindre. Hun kjører over fagpersoner og instanser, og oppfører seg som en wannabediktator. 

Anonymkode: dcaba...852

Jeg liker henne mindre og mindre. Hun kjører over fagpersoner og instanser, og oppfører seg som en wannabediktator. 

Anonymkode: dcaba...852

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner Høie. Kjerkol er helt forferdelig å høre på.

Anonymkode: cb22c...11e

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg tipper det blir lov med alkoholservering ved bildene frem til 22.00,  grønt nivå på skolene og lov med opp til 200 personer på arrangement med faste plasser og minst 2 meter avstand.

Anonymkode: 414f7...61d

Der traff jeg overraskende godt 😁

Annonse

Der traff jeg overraskende godt 😁

Ikke verst. Selv uten å sette ned en egen komite for å utrede 😅 begynner å bli forutsigbart dette. Synes spesielt dette med tidspunkt for stopp av skjenking var artig, vi tror det har noe med tidspunkt å gjøre 🙈 vi tror altså, ikke helt sikre der. 

• Opprett ny...