Gå til innhold

Flere som sliter med fatigue etter koronavaksine (Moderna)?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk vaksinedose 2 i august, og har slitt med fatigue og konsentrasjonsvansker siden. Effektiviteten på jobb falt betraktelig, særlig nå i kombinasjon med mørketid. Jeg har daglig hodepine, søvnvansker og slapphet. Passer dårlig med jobb, studier og flere barn. Er det flere som har opplevd det samme? Tok dere dose 3 eller venter dere?

Anonymkode: a6b14...7a4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har du sjekket d-vitaminer og jern?

Anonymkode: 66aed...54e

Ja. Jern er litt for lav, men ellers ingen mangler. Og dette begynte rett etter vaksinen. 

Jeg har ikke hatt noe problemer med dette selv, men en god venn av meg fikk det samme noen månder etter sykdommen. Han hadde da en dose Astra og en dose moderna før han ble syk og han blir stadig dårligere og dårliger. Han ble anbefalt av lege å ikke ta booster.

Anonymkode: d03bd...29b

Ja. Første natten etter vaksinen fikk jeg sinnsykt verk i høyre skulder og venstre hoft. Det har vært av og på siden august, heldigvis mildere med tiden. Føles som om jeg har vært i en tåke denne høsten. 

Jeg tar ikke dose 3, er under 45, så ikke anbefalt for meg.  

Anonymkode: 7151b...274

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk vaksinedose 2 i august, og har slitt med fatigue og konsentrasjonsvansker siden. Effektiviteten på jobb falt betraktelig, særlig nå i kombinasjon med mørketid. Jeg har daglig hodepine, søvnvansker og slapphet. Passer dårlig med jobb, studier og flere barn. Er det flere som har opplevd det samme? Tok dere dose 3 eller venter dere?

Ei på jobben fikk dette etter 3 dose med Pfizer. 

Anonymkode: 09b79...313

Ja, ekstremt sliten og trøtt, bomull i hode og søvnvansker. Følte det med bomull i hode og søvnvansker ble mer uttalt etter vaksine dose 2 med moderna. Har knapt sovet en sammenhengende natt siden august og dose 2. 

Anonymkode: d210d...31b

Jeg fikk kronisk utmattelse etter vanlig influensa vaksine. Så det er vel en ting som kan skje uansett vaksine. Er heldigvis frisk nå etter mange år. 

Har ikke tatt covid vaksinen pga.det, skulle gjerne gjort det men legen anbefaler det ikke. 

Anonymkode: edd34...a0a

Annonse

• Opprett ny...