Gå til innhold

Når fagfolk mener at tiltakene er mer belastende enn pandemien på nåværende tidspunkt

Anbefalte innlegg

Legeopprop frå heile landet: – Tiltaka meir belastande enn pandemien – NRK Vestland

Hvorfor opprettholder man tiltakene da? Selvfølgelig blir det sprengt kapasitet i helsevesenet når de som jobber der må være hjemme med barna ved hver minste nys og host midt i en forkjølelsessesong.

Anonymkode: c610b...6ad

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Legeopprop frå heile landet: – Tiltaka meir belastande enn pandemien – NRK Vestland

Hvorfor opprettholder man tiltakene da? Selvfølgelig blir det sprengt kapasitet i helsevesenet når de som jobber der må være hjemme med barna ved hver minste nys og host midt i en forkjølelsessesong.

Anonymkode: c610b...6ad

Ja, og som det viser seg at de ikke finnes helsefagarbeidere igjen på sykehusene, noe som fører til at sykepleierne må vaske og hente mat. 

Anonymkode: f190a...86f

Det er mange fagfolk i Norge, på forskjellige fagfelt. Politikkerenes vanskelige oppgave er å vurdere deres ulike meninger opp mot hverandre. Det er på ingen måte slik at alle dagbok er enige i denne saken.

Anonymkode: c71aa...5c0

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, og som det viser seg at de ikke finnes helsefagarbeidere igjen på sykehusene, noe som fører til at sykepleierne må vaske og hente mat. 

Anonymkode: f190a...86f

Karma kalles det.

Anonymkode: adfd8...c19

Fordi man har bestemt at det ikke er fagfolkene med den meningen vi skal høre på👍🏻

Altså, jeg er for å høre på fagfolk, men fagfolkene er altså ikke enige. Og jeg skjønner også at myndighetene må velge en strategi, men hvorfor skal de som velger å høre på andre fagfolk beskyldes for å være konspirasjonsteoretikere, antivaxxere og egoistiske? Det finnes helt klar idioter i den gruppen også, og de som faktisk benekter hele korona vil klamre seg til disse menneskenes uttalelser. Det betyr ikke at alt som strider mot myndighetenes fagfolk ikke er fagfolk.

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Karma for hvem? 

Anonymkode: 08c39...106

For sykepleiere som mener at hjelpepleiere og helsefagarbeidere ikke har noe på sykehus å gjøre.

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

For sykepleiere som mener at hjelpepleiere og helsefagarbeidere ikke har noe på sykehus å gjøre.

Så sykepleierne ønsker å selv ta seg av alt stell og mating? Det er helt ukjent for meg. På min avdeling takker vi vår skaper for helsefagarbeiderne. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så sykepleierne ønsker å selv ta seg av alt stell og mating? Det er helt ukjent for meg. På min avdeling takker vi vår skaper for helsefagarbeiderne. 

Husker godt endel år tilbake at de ville ha hjelpepleiere ut av sykehusene. 

Anonymkode: 68bad...4c2

• Opprett ny...