Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Noen elsker pinne i nesa hver dag, sånn er det bare. Og det må være helt greit, men da må de heller ikke forvente at vi andre elsker det samme.

Anonymkode: 72431...731

Du er ikke så dum at du tror at folk tester fordi de elsker det? Du bare tøyser, ikke sant?

Anonymkode: fd843...1ab

Fortsetter under...

Vi fikk sms fra skolen om å teste barnet lørdag, søndag og mandag grunnet smitte på trinnet. Med tre barn velger jeg heller å teste alle tre mandags morgen, fremfor ett av barna tre ganger. Følger ikke anbefalingene. OMG, føler meg helt C*R*A*Z*Y!! 

Anonymkode: a0ba9...801

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi fikk sms fra skolen om å teste barnet lørdag, søndag og mandag grunnet smitte på trinnet. Med tre barn velger jeg heller å teste alle tre mandags morgen, fremfor ett av barna tre ganger. Følger ikke anbefalingene. OMG, føler meg helt C*R*A*Z*Y!! 

Har de sendt med tilstrekkelig antall hurtigtester?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi skal visst teste i morgen og onsdag grunnet smitte på trinn, og mandag og torsdag grunnet smitte på skolen. Har 4 tester for et barn her nå. Tester søndag og onsdag

Anonymkode: 00ca4...507

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Holder du de inne frem til mandag da?

Anonymkode: 8aa30...a65

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Har de sendt med tilstrekkelig antall hurtigtester?

Nok tester til hver dag til ett barn. Eller én gang til alle tre. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Holder du de inne frem til mandag da?

Anonymkode: 8aa30...a65

Nei, det gjør jeg ikke, men det er begrenset hvor de oppholder seg. 

Anonym bruker skrev (På 14.1.2022 den 23.48):

Nok tester til hver dag til ett barn. Eller én gang til alle tre. 

Nei, det gjør jeg ikke, men det er begrenset hvor de oppholder seg. 

Jeg synes det høres fornuftig ut. Gjorde noe av samme selv da mannen fikk covid, yngste var forkjølet og var nødt til å holde seg hjemme til symptomfri. De dagene testet vi ikke, jeg tok da en av disse før jeg dro tilbake på jobb. Merk dette var i november, en tid da jeg som fullvaksinert ikke gikk under samme testregime. 

Tenker det er umulig å lage allmenne retningslinjer som treffer spisset på alle gitte scenario, da må det være innafor å ta ett skritt tilbake og se hva som er formålet og hensikten. 

Anonymkode: 90e50...a00

• Opprett ny...