Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det ironiske hadde vært hvis de som tar avstand fra utenlandsreisende, friske mennesker ble smittet av korona i egen bygd. Det hadde vært karma og lættis :D 

Anonymkode: 72431...731

Ja det hadde vært gøy! Tenk om de ble skikkelig alvorlig syke også, det hadde vært enda gøyere. Da kunne du ledd da(ironi). Hva faen feiler det folk? 

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Så poenget er kun at de ikke fulgte retningslinjene ved en pcr test? Det kunne ha skjedd uten at noen var reist til utlandet.

Ellers tar man PCR fordi man har symptomer og får karantene. 

Anonymkode: 00ca4...507

Hengebukksvinet skrev (4 minutter siden):

Ja det hadde vært gøy! Tenk om de ble skikkelig alvorlig syke også, det hadde vært enda gøyere. Da kunne du ledd da(ironi). Hva faen feiler det folk? 

Nei, selvfølgelig ønsker jeg dem ikke alvorlig sykdom. Men de hadde kanskje blitt mer ydmyke og mindre hatende hvis de fikk positiv test. Ja, hva faen feiler det folk som tar avstand fra såkalte venner bare fordi vennene har besøkt noen i utlandet? 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Man kan også være pålagt PCR-test som nærkontakt til en smittet.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Man kan også være pålagt PCR-test som nærkontakt til en smittet.

Da tar man hurtigtest. Man er ikke pålagt PCR. Men om man tar PCR er man pålagt karantene 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Poenget mitt er at du kunne droppet å informere i hovedinnlegget at du håpet turen var verdt det når du ikke reagerer på turen.

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vel, mine venner har aldri holdt avstand til meg bare fordi jeg har vært og besøkt familien min. De var også ganske så overlykkelige for at min mor sendte med tradisjonelle hjemmelagde delikatesser fra hjemlandet :) 

Jeg hadde for så vidt selv kuttet ut venner som mente at jeg måtte kutte kontakt med min egen familie. Slike "venner" trenger ingen.

Du har jo ikke venner.

Anonymkode: ca3f1...3b3

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo ikke venner.

Anonymkode: ca3f1...3b3

Så fint du sier det, da må jeg straks kontakte samtlige av mine venner og meddele dem at de ikke lenger er vennene mine fordi en kjip anonym på nett sa det 😁

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så fint du sier det, da må jeg straks kontakte samtlige av mine venner og meddele dem at de ikke lenger er vennene mine fordi en kjip anonym på nett sa det 😁

Noen ganger blir man dummere av å svare. 

Anonymkode: fd843...1ab

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen ganger blir man dummere av å svare. 

Nettopp. Så du burde kanskje la være? Det fremstår så desperat og krampaktig. 

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Bullshit alarm. Ingen sier noen gang hvilket barn som har lus. Omgangssyke smitter før symptomene oppstår. Så foreldrene må ha krystallkule for å være ansvarlige 🤣

Er det derfor man må holde barna hjemme i 48 t etter siste oppkast/daré? 

Nettopp. Så du burde kanskje la være? Det fremstår så desperat og krampaktig. 

Det var mitt første svar i tråden. Kanskje du skal puste med magen og ikke bite fra deg som en rotte som er fanget i et hjørne?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var mitt første svar i tråden. Kanskje du skal puste med magen og ikke bite fra deg som en rotte som er fanget i et hjørne?

Da var det enda mer merkelig at ditt aller første svar i tråden gikk ut på å kalle en anonym dum. Utrolig merkelig. Man puster for øvrig med lungene, ikke med magen. Og å sammenligne mennesker med rotter er enda en merkelig ting ved deg...

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da var det enda mer merkelig at ditt aller første svar i tråden gikk ut på å kalle en anonym dum. Utrolig merkelig. Man puster for øvrig med lungene, ikke med magen. Og å sammenligne mennesker med rotter er enda en merkelig ting ved deg...

1. Jeg har lest hele tråden og lagt merke til deg, for å si det sånn.

2. Jeg kommenterer på det jeg vil. 

3. Å puste med magen er et velkjent norsk uttrykk. 

4. Å sammenligne med en rotte som er trengt i et hjørne er det samme. Altså et velkjent uttrykk. 

1. Jeg har lest hele tråden og lagt merke til deg, for å si det sånn.

2. Jeg kommenterer på det jeg vil. 

3. Å puste med magen er et velkjent norsk uttrykk. 

4. Å sammenligne med en rotte som er trengt i et hjørne er det samme. Altså et velkjent uttrykk. 

Å være dum som et brød er også et kjent norsk uttrykk. Jeg kunne ha brukt det, men lar være fordi jeg ikke ønsker å fremstår som... du vet. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Poenget mitt er at du kunne droppet å informere i hovedinnlegget at du håpet turen var verdt det når du ikke reagerer på turen.

De har jo blitt smittet i utlandet

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

De har jo blitt smittet i utlandet

Det vi prøver å si er at de kunne like gjerne vært smittet her. Hva er forskjellen?

Anonymkode: 4a2eb...2d2

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det vi prøver å si er at de kunne like gjerne vært smittet her. Hva er forskjellen?

At smitten har vært holdt på avstand helt til disse dro til utlandet. Når smitten har vært holdt nede hele tiden og plutselig kommer når noen har vært i utlandet, så skylder man på utlandet. Nå er forøvrig tre til smittet, så nå blir det å holde barn hjemme til det er over

At smitten har vært holdt på avstand helt til disse dro til utlandet. Når smitten har vært holdt nede hele tiden og plutselig kommer når noen har vært i utlandet, så skylder man på utlandet. Nå er forøvrig tre til smittet, så nå blir det å holde barn hjemme til det er over

Da blir det mye hjemmeskole fremover gitt

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Send de på skolen,  bedre å få det nå aner ikke noe om neste variant. Det går ikke over det har vi erfart lenge nå. Selv bor jeg like ved Oslo er også på skole i Oslo. Har ikke blitt smittet enda selv som uvaksinert.  Regner med at vi blir smittet i løpet av kort tid, eldste har smittet nærkontakt (3 doser) og fått symptomer så mulig det blir pos test i morgen. Mulig du hadde hatt ett annet syn på det om dere ikke var så innestengt i denne bygda.

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Høres helt vilt ut det opplegget dere holder på med 

Anonymkode: 8aa30...a65

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Høres helt vilt ut det opplegget dere holder på med 

Anonymkode: 8aa30...a65

Hvilket opplegg er det «vi» driver med? I går kom det brev om at smitten er blitt så høy nå at barna må testes regelmessig eller holdes hjemme dersom de, eller foreldrene er i risikogruppe. Altså holder jeg hjemme

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvilket opplegg er det «vi» driver med? I går kom det brev om at smitten er blitt så høy nå at barna må testes regelmessig eller holdes hjemme dersom de, eller foreldrene er i risikogruppe. Altså holder jeg hjemme

Sto det må teste? Test er frivillig. Er dere i risikogruppen da?

Sto det må teste? Test er frivillig. Er dere i risikogruppen da?

Test er ikke frivillig hvis det er smitte i klassen og man ønsker at barna skal være på skolen. Det er frivillig på den måten at dersom man ikke ønsker å teste barna må de holdes hjemme.

• Opprett ny...