Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg er ganske sikker på at jeg har en personlighetsforstyrrelse.... når jeg leser om det så er det endelig svar på hvordan jeg har følt det helt siden jeg flyttet hjemmefra for 20 år siden. Er det mulig? Føler meg jo utad "normal"....? De som kjenner meg godt vet at jeg er deprimert osv. Men inni meg har jeg så sinnsykt masse følelser og kaos. Er impulsiv og har grådig problemer med forhold i livet... Anonymkode: be2d0...e91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Da kan du prøve å få det utredet. Først må du vel til fastlege og få henvisning til dps poliklinikk. Da blir det oppstartsamtale først, så blir det å fylle ut en haug av skjema og bli "intervjuet". Etter noen ganger med det samles teamet deres seg og de går gjennom alle innsamlet fakta om deg og finner diagnose. Anonymkode: 41ff4...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da kan du prøve å få det utredet. Først må du vel til fastlege og få henvisning til dps poliklinikk. Da blir det oppstartsamtale først, så blir det å fylle ut en haug av skjema og bli "intervjuet". Etter noen ganger med det samles teamet deres seg og de går gjennom alle innsamlet fakta om deg og finner diagnose. Anonymkode: 41ff4...b6f Har tatt flere tester på nettet. Og jeg får utslag hver gang. Men jeg tørr ikke å nevne det for legen Anonymkode: be2d0...e91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Lurte bare på om det er mulig at jeg har det.. selv om jeg ikke gråter og skriker høyt rundt.. hvis du skjønner... jeg ser kanskje normal ut.. Anonymkode: be2d0...e91
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har tatt flere tester på nettet. Og jeg får utslag hver gang. Men jeg tørr ikke å nevne det for legen Anonymkode: be2d0...e91 Testene på nettet er ikke grundig nok, kun veiledende. Skal du sette diagnose må det mye grundigere til verks. Om du ikke vil nevne akkurat hva du mistenker til legen din så kan du si at du sliter veldig psykisk og at du derfor ønsker henvisning. Anonymkode: 41ff4...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå