Anonym bruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har kikket lenge på disse: https://www.sentersko.no/produkt/panama-jack-bambina-igloo-travelling/ de ser veldig gode og varme ut, og kan brukes til alt! Er de trange å få på? Ser de er uten glidelås. Er de verdt 2000-2500kr ? 😅 Anonymkode: ab0fe...95b
frk Nilsen Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har kikket lenge på disse: https://www.sentersko.no/produkt/panama-jack-bambina-igloo-travelling/ de ser veldig gode og varme ut, og kan brukes til alt! Er de trange å få på? Ser de er uten glidelås. Er de verdt 2000-2500kr ? 😅 Anonymkode: ab0fe...95b Jeg har disse, normal i størrelsen og synes ikke de er trange å få på seg. Har rause leggmuskler etter fotballen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2022 #3 Skrevet 12. januar 2022 frk Nilsen skrev (På 11.1.2022 den 19.21): Jeg har disse, normal i størrelsen og synes ikke de er trange å få på seg. Har rause leggmuskler etter fotballen. Bra!:) jeg har litt brei vrist, så er spent på dem! Måtte selvfølgelig bestille på nett... Krysser fingrene nå:D HI Anonymkode: ab0fe...95b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Skrevet 13. januar 2022 Jeg har også bred vrist, og alle Panama Jack sko/støvler jeg har prøvd har vært trange. Men har ikke prøvd akkurat denne. Anonymkode: 6e501...43b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Hei igjen dere:D fikk skoene i posten i dag, og kjenner at de kaaaanskje er litt smale over vristen😩 du som har skoene, vet du om de vil gå seg til? Ikke mye om å gjøre da🙂 HI Anonymkode: ab0fe...95b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hei igjen dere:D fikk skoene i posten i dag, og kjenner at de kaaaanskje er litt smale over vristen😩 du som har skoene, vet du om de vil gå seg til? Ikke mye om å gjøre da🙂 HI Anonymkode: ab0fe...95b Jeg har ikke skoene du linker til, men både Panama Jack og andre merker har det til felles at så lenge de er i ekte skinn så går de seg til og former seg etter foten. De beste skoparene jeg har er skinnsko som var litt for trange da jeg tok dem i bruk. Anonymkode: c128f...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå