Gå til innhold

Investerer dere i kryptovaluta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 8e392...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det?

Anonymkode: a222f...c1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva er det?

Hva er det med folk som deg? Bor du under en stein? Ser du aldri nyheter? Leser aviser? Snakker med andre mennesker? Og om du ikke gjør det, og aldri har hørt ordet kryptovaluta, har du hørt om Google? Jeg blir så irritert over hvor mange dumme uopplyste mennesker som finnes! Ikke rart veden går til helvete. 

Anonymkode: 8fb93...6de

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med folk som deg? Bor du under en stein? Ser du aldri nyheter? Leser aviser? Snakker med andre mennesker? Og om du ikke gjør det, og aldri har hørt ordet kryptovaluta, har du hørt om Google? Jeg blir så irritert over hvor mange dumme uopplyste mennesker som finnes! Ikke rart veden går til helvete. 

Og ja, ser det er en skrivefeil inni der. Mente selvfølgelig verden. Og til hi; nei jeg har ikke investert ennå, men vurderer det. Har du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Oida! Snakker du sånn til folk utenfor dette forumet også? 

Anonymkode: 52a5e...323

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Oida! Snakker du sånn til folk utenfor dette forumet også? 

Anonymkode: 52a5e...323

Nei. Min omgangskrets består ikke av imbesiller, så det trengs ikke. Heldigvis. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hva er det?

Digital valuta, sånn som f.eks bitcoin. 

Jeg investerer ikke i kryptovaluta, har ikke så mye penger til overs at jeg vil investere dem i noe så ustabilt. 

(Og du er ikke dum som spør!) 

Skrevet

Nei. Det er noe med de som satser der. Akkurat dom med de som reiste til syden sommeren 2020. En liten dash asshole i de folka.

Anonymkode: 0c541...e69

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det heter imbesiler. Just saying. 

Anonymkode: e0caf...ec8

Skrevet

Herregud. Nei.

Anonymkode: c0bc1...a12

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det heter imbesiler. Just saying. 

Anonymkode: e0caf...ec8

Godt svart!!! 
HI, hvis du først skal ri på dine høye hest og så bør du i det minste ha rettskrivingsferdighetene dine på stell!

Anonymkode: e121b...748

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Har tjent godt fram til nå. Holdt på et par år.

Anonymkode: 490c9...b1c

Skrevet

Nei, det er for de som liker pyramidespill, voksne gamere som tror på alt som er fancy og nytt, og de som er så rike at de kjøper for å gardere seg mot andre skal bli enda rikere enn dem.

Anonymkode: 5105e...675

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Kan ikke du forklare det for henne, da? Siden du tydeligvis har så peiling. 

Anonymkode: 860b2...dc5

Skrevet

Nei. Penger som i utgangspunktet er laget for å ikke være sporbare brukes primært til transaksjoner som ikke skal spores. Det er betalingsformen på the dark net. Og jeg vil ikke være med å støtte et system som gjør det enklere for folk å drive menneskehandel eller andre lovbrudd. Hele greia kommer til å kollapse. Ingen stater er interesserte i å ha en uregulert valuta som primært betalingsmiddel. 

Anonymkode: 99280...3b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei. Det er noe med de som satser der. Akkurat dom med de som reiste til syden sommeren 2020. En liten dash asshole i de folka.

Anonymkode: 0c541...e69

Hva mener du med det? Tror du ville vært overrasket over hvem som egentlig sysler litt med det.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Penger som i utgangspunktet er laget for å ikke være sporbare brukes primært til transaksjoner som ikke skal spores. Det er betalingsformen på the dark net. Og jeg vil ikke være med å støtte et system som gjør det enklere for folk å drive menneskehandel eller andre lovbrudd. Hele greia kommer til å kollapse. Ingen stater er interesserte i å ha en uregulert valuta som primært betalingsmiddel. 

Krypto er mye forskjellig. Du trenger ikke kjøpe Monero hvis du ikke vil. Kontanter, shady bankkontoer i småstater, gull og edle stener har sine svin på skogen de også. 

Anonymkode: a73e9...5c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med det? Tror du ville vært overrasket over hvem som egentlig sysler litt med det.

Krypto er mye forskjellig. Du trenger ikke kjøpe Monero hvis du ikke vil. Kontanter, shady bankkontoer i småstater, gull og edle stener har sine svin på skogen de også. 

Anonymkode: a73e9...5c7

Men formålet med krypto er anonymisering av transaksjonen. Og jeg tror ikke det spøtt på at bitcoin er bedre enn monero, selv om monero ble brukt i Hagen-saken. Det er hele "gjemme transaksjoner" og mørkesvart økonomi som bekymrer meg. Ja den er ikke failsafe den løsningen vi har heller, men den er i alle fall ikke designet for å skjule opphavsmannen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Der er bare én sånn i den kretsen, da, kan jeg se.

Anonymkode: c0bc1...a12

Skrevet

Ja jeg gjør det. Investerer ikke så store beløp. Og satser litt hver mnd. Uansett om det er høyt eller lavt. (altså markedet)

Jeg har tjent mye på det. Har tre forskjellige coins nå. For noen år siden cashet jeg ut mye for å kjøpe eiendom. Angrer på det. De beløpene ville ha mangedoblet seg nå. Men nå har jeg iallefall tatt ut mye mer i overskudd, enn jeg har kjøpt. Så går ikke med tap uansett hva som skjer.  Men det hadde lønnet seg mye mer for meg å tatt opp på eiendomskjøpet og så beholdt kryptoene mine. 

Var det noe spes du lurte på angående det? 

Anonymkode: 55de7...e86

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ja jeg gjør det. Investerer ikke så store beløp. Og satser litt hver mnd. Uansett om det er høyt eller lavt. (altså markedet)

Jeg har tjent mye på det. Har tre forskjellige coins nå. For noen år siden cashet jeg ut mye for å kjøpe eiendom. Angrer på det. De beløpene ville ha mangedoblet seg nå. Men nå har jeg iallefall tatt ut mye mer i overskudd, enn jeg har kjøpt. Så går ikke med tap uansett hva som skjer.  Men det hadde lønnet seg mye mer for meg å tatt opp på eiendomskjøpet og så beholdt kryptoene mine. 

Var det noe spes du lurte på angående det? 

Anonymkode: 55de7...e86

Har du noen tips til hvilke man bør satse på?

Anonymkode: bb2a9...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...