Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #26 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må ikke fortelle slike ting. Om sommeren ser man ikke tisset og da eksisterer det sikkert ikke for vedkommende du svarte 🤪 Anonymkode: f3a31...7ec Mange hundeeiere som åpenbart tror at snø er god kamuflasje for bæsj hvertfall. Spyr av all hundebæsjen som kommer frem når snøen smelter🤮 Anonymkode: 57dcb...023
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #27 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at det ser utrolig udelikat ut med gul snø overalt. Det kunne vært løst ved å bare dra litt nysnø over. Jeg er glad i naturen og har null problem med at det selvsagt er tiss i busker og kratt og på en sti. Men du også skjønner vel forskjellen på noe som trekker ned i bakken og noe som lyser gult i ellers nydelige, hvite skiløyper? Jeg har litt problemer med å forstå at det koster deg masse å dra litt nysnø over der hvor bikkja di har tisset? Anonymkode: 57dcb...023 Så problemet er ikke at barna faller i hundetiss, men at det er UDELIKAT? Ferdes du i naturen for å se noe delikat, da bør du kanskje ikke være i norsk natur? Det er lite delikat med skitten snø, gjørme og lignende. Man går på utstilling eller i en dyr restaurant for å oppleve noe delikat, ikke på skitur i naturen. Eller drar dere på ski for å se på snø? Anonymkode: 55e6b...c02
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #28 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så problemet er ikke at barna faller i hundetiss, men at det er UDELIKAT? Ferdes du i naturen for å se noe delikat, da bør du kanskje ikke være i norsk natur? Det er lite delikat med skitten snø, gjørme og lignende. Man går på utstilling eller i en dyr restaurant for å oppleve noe delikat, ikke på skitur i naturen. Eller drar dere på ski for å se på snø? Anonymkode: 55e6b...c02 Jeg er ikke hi. Jeg svarte hun som skrev at hunder ikke er lov i skiløypene der hun bor, jeg skulle ønske det var sånn her også. Også ser vel du kanskje også forskjellen på å få trynet ned i snø full av piss vs å falle i noen busker der tisset enten har blitt fjernet med regnet eller har trukket ned i bakken. Det er en viss forskjell på våt snø i trynet (som ofte kan havne i munnen) og det å havne i en busk. Sjelden jeg opplever at ungene mine trynet så voldsomt i skogen at de spytter stein og blader liksom.. Anonymkode: 57dcb...023
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #29 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke hi. Jeg svarte hun som skrev at hunder ikke er lov i skiløypene der hun bor, jeg skulle ønske det var sånn her også. Også ser vel du kanskje også forskjellen på å få trynet ned i snø full av piss vs å falle i noen busker der tisset enten har blitt fjernet med regnet eller har trukket ned i bakken. Det er en viss forskjell på våt snø i trynet (som ofte kan havne i munnen) og det å havne i en busk. Sjelden jeg opplever at ungene mine trynet så voldsomt i skogen at de spytter stein og blader liksom.. Anonymkode: 57dcb...023 Vel, ungene kan like godt lande i gjørma, som man ikke helt vet hva består av. Anonymkode: 55e6b...c02
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #30 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vel, ungene kan like godt lande i gjørma, som man ikke helt vet hva består av. Anonymkode: 55e6b...c02 Selvfølgelig. Men for min del er det hvertfall en forskjell på å vite at nå har jeg hundepiss i kjeften, vs at du har fått gjørme i munnen. Men du kan vel melde deg frivillig til å tryne med hodet først i gul snø neste gang, siden du finner der så uproblematisk😊 Anonymkode: 57dcb...023
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #31 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig. Men for min del er det hvertfall en forskjell på å vite at nå har jeg hundepiss i kjeften, vs at du har fått gjørme i munnen. Men du kan vel melde deg frivillig til å tryne med hodet først i gul snø neste gang, siden du finner der så uproblematisk😊 Anonymkode: 57dcb...023 Har hatt min andel av knall og fall i skiløypa, så been there done that. Anonymkode: 55e6b...c02
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #32 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Poenget er at det ser utrolig udelikat ut med gul snø overalt. Det kunne vært løst ved å bare dra litt nysnø over. Jeg er glad i naturen og har null problem med at det selvsagt er tiss i busker og kratt og på en sti. Men du også skjønner vel forskjellen på noe som trekker ned i bakken og noe som lyser gult i ellers nydelige, hvite skiløyper? Jeg har litt problemer med å forstå at det koster deg masse å dra litt nysnø over der hvor bikkja di har tisset? Anonymkode: 57dcb...023 Huff, ja, det er så forstyrrende når virkelighetens verden ikke tar seg godt nok ut for sarte sosialemedier-sjeler... Dette grenser til fobi. Rasjonelt er det i hvert fall ikke! Anonymkode: 32bbe...7f9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #33 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Mange hundeeiere som åpenbart tror at snø er god kamuflasje for bæsj hvertfall. Spyr av all hundebæsjen som kommer frem når snøen smelter🤮 Anonymkode: 57dcb...023 Helt enig. Har hund og plukker ALLTID opp. Jeg synes det er flaut å være hundeeier når våren kommer. Folk er så faens idioter. Når man har hund så er det din plikt å plukke opp bæsj. Ferdig snakka. Anonymkode: 0ea7e...849
TinaK 1990 Skrevet 10. januar 2022 #34 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Poenget er at det ser utrolig udelikat ut med gul snø overalt. Det kunne vært løst ved å bare dra litt nysnø over. Jeg er glad i naturen og har null problem med at det selvsagt er tiss i busker og kratt og på en sti. Men du også skjønner vel forskjellen på noe som trekker ned i bakken og noe som lyser gult i ellers nydelige, hvite skiløyper? Jeg har litt problemer med å forstå at det koster deg masse å dra litt nysnø over der hvor bikkja di har tisset? Anonymkode: 57dcb...023 Tenk å lage et problem av ikke noe. Det er virkelig ikke gul snø «overalt»😅😅
Iiiiik Skrevet 10. januar 2022 #35 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har ikke hund og er ikke veldig glad i hunder heller, men har virkelig ingen problemer med å forstå at hundeeiere ikke har med seg spade for å grave unna eller for å dekke hundetiss. For meg ser det ut som om hunder tisser "hele tiden" - og dermed vil det å skulle grave unna det gule bryte opp hele skituren. Dessuten - det hjelper vel ikke å spa over? Etter en uke er det kanskje så mildt at det øverste snølaget er smeltet uansett, og da synes det gule igjen. Jeg synes også at kritthvit snø er finere enn gulflekkete, men dette er et ikke-problem.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #36 Skrevet 10. januar 2022 Hahahaha, når man tror man har lest det meste! Anonymkode: e0280...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #37 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hahahaha, når man tror man har lest det meste! Anonymkode: e0280...c7c Enig. Hilsen meg som skrev dette er en morsom tråd. Anonymkode: 9892a...e10
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #38 Skrevet 10. januar 2022 2 hours ago, Anonym bruker said: Helt enig. Har hund og plukker ALLTID opp. Jeg synes det er flaut å være hundeeier når våren kommer. Folk er så faens idioter. Når man har hund så er det din plikt å plukke opp bæsj. Ferdig snakka. Anonymkode: 0ea7e...849 Henger meg på denne, går rundt med en hel rull poser og plukker opp det som dukker opp av "gammel moro" fra andres hunder når snøen smelter. Jeg plukker ALLTID opp etter min hund, og det er fåtallet som ikke gjør det samme. Dytter også snø over uhell med tisseflekker dersom vi er på lekeplass eller lignende der barn leker i snøen. Anonymkode: 9959b...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå