Gå til innhold

Lengter så etter…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt alenetid. Eneste gangen jeg er alene er 3 minutter i bilen til jobb. Jeg er med barna hele tiden.
Vet at man ikke burde klage over det, men med en mann som jobber borte så blir det slik.
Jeg savner å gjøre ting som jeg vil…jeg tar selvfølgelig hensyn til dem døgnet rundt.
Jeg er mamma hele døgnet og jeg sliter med det.

Jeg er i full jobb og sliter med sykdom i tillegg. Ene barnet sliter også. Jeg er totalt utslitt!

Hvordan har andre det?Skal man utslette seg selv helt pga man er mamma?

Anonymkode: 994d7...998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre snart. Jeg antar de er små? Det er veldig hektisk da, og det tar på. Jeg følte meg ofte helt oppspist da mine fire barn var små, men så løsnet det plutselig! God klem! ❤

Anonymkode: 7f147...542

Skrevet

Når du sliter med sykdom og er så utslitt, da er det på tide å få mannen til å bytte jobb, eller at dere kjøper dere hjelp slik at du ikke blir sykere!

Dere er to, det er meningsløst hvis du nå strekker deg så langt at du kanskje blir langvarig sykemeldt, fordi mannen skal jobbe borte! Nå må du få ham på banen og si at NÅ må dere finne en annen måte å gjøre ting på, både på kort og lang sikt. Ev inntil barna blir eldre og mer selvgående.

Anonymkode: 87b8d...de7

Skrevet

Hvorfor er du i full jobb hvis du er syk og har syke barn?? Kutt ut martyrdommen og ta makt over livet ditt! 

Anonymkode: e8bc7...53d

Skrevet

Men om han er lenge borte så er han vel lenge hjemme om gangen også?

Anonymkode: a5d13...e4e

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Litt alenetid. Eneste gangen jeg er alene er 3 minutter i bilen til jobb. Jeg er med barna hele tiden.
Vet at man ikke burde klage over det, men med en mann som jobber borte så blir det slik.
Jeg savner å gjøre ting som jeg vil…jeg tar selvfølgelig hensyn til dem døgnet rundt.
Jeg er mamma hele døgnet og jeg sliter med det.

Jeg er i full jobb og sliter med sykdom i tillegg. Ene barnet sliter også. Jeg er totalt utslitt!

Hvordan har andre det?Skal man utslette seg selv helt pga man er mamma?

Anonymkode: 994d7...998

har du ikke familie i nærheten som kan ha de noen timer på dagen eller en natt?

Anonymkode: f52dd...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...