Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #26 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sex er grisete uansett. Kunne godt gjort det og vasket meg etterpå. Null stress. Anonymkode: 96319...3f9 Er det planlagt så kan han rengjøre bak i forkant også, da er det ihvertfall uproblematisk og bare deilig å se ham nyte Anonymkode: de52a...884
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #27 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg hadde ikke klart å respektere en mann som likte det. Anonymkode: 40cb9...6ca Huff for en måte å tenke på. Sex handler ikke om respekt. Ingen ser spesielt respektabel ut når de har sex, enten det er i misjonær eller andre stillinger. Sex er vulgært, det er deilig, det handler om å stimulere hverandre fysisk for at vi skal ha det godt sammen. Anonymkode: 5fbe3...e39
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #28 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Nettopp det tenker jeg også, sååå vanlig kan det da ikke være? Men man lurer jo når det stadig dukker opp artikler om det overalt. Anonymkode: e176f...93f Ikke la deg forlede av journalister som ønsker å starte en trend, for å selge klikk. Slike trender starter hver helg, i avisene. Anonymkode: 5fbe3...e39
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #29 Skrevet 10. januar 2022 Dette at det skal gi en så spesiell orgasme er bare journalistvas. Det gir en deilig orgasme, ja, men ikke mer enn det. Slike artikler selger som hakka møkk. Alle drømmer om den fantastiske orgasmen. Minner litt om alkymisten dette. Den ultimate orgasmen er det nye gullet. Anonymkode: 5fbe3...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå