Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #1 Skrevet 9. januar 2022 Gjør dere dette? Stikker fingeren oppi rompa på mannen når dere har sex? Liker han det? Hva gjør dere med fingeren etter den har vært i rompa? Tørker av den på sengetøyet eller har dere noe å tørke av den med tilgjengelig ved senga? Beklager at jeg spør så detaljert, men jeg mener.....uansett hvor mye man vasker seg i rompa før sex så blir det jo en lukt av rompehull på fingeren og det er jo ikke så veldig romantisk å løpe på badet og vaske hendene midt i akten. Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #2 Skrevet 9. januar 2022 Jeg gjør det ikke, men har da våtservietter i nattbordskuffen uansett? Anonymkode: df5c0...9ad
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #3 Skrevet 9. januar 2022 Er ikke noe problem å vaske hender midt i akten. Anonymkode: 18da0...5cd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Synes det virker ekkelt å putte fingeren i noens rumpe jeg. Den er jo full av tarmbakterier uansett hvor godt man vasker seg. Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Synes det virker ekkelt å putte fingeren i noens rumpe jeg. Den er jo full av tarmbakterier uansett hvor godt man vasker seg. Anonymkode: e176f...93f Du trenger jo ikke slikke på fingeren etterpå, da. Anonymkode: df5c0...9ad
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Du trenger jo ikke slikke på fingeren etterpå, da. Anonymkode: df5c0...9ad 🥴 men uansett.... Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Det kunne virkelig ikke falle meg inn å stikke fingeren inn i rompehullet til noen... Sikkert noen som gjør det, men vanlig kan det da ikke være? Anonymkode: 9e4d7...4cd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kunne virkelig ikke falle meg inn å stikke fingeren inn i rompehullet til noen... Sikkert noen som gjør det, men vanlig kan det da ikke være? Anonymkode: 9e4d7...4cd Nettopp det tenker jeg også, sååå vanlig kan det da ikke være? Men man lurer jo når det stadig dukker opp artikler om det overalt. Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #9 Skrevet 9. januar 2022 Har aldri prøvd, men ingen av kjærestene mine har meldt om noen interesse for dette heller. Tror man skal kjenne hverandre ganske godt for å foreslå noe slikt. Anonymkode: a6f6a...d75
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #10 Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde ikke klart å respektere en mann som likte det. Anonymkode: 40cb9...6ca
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #11 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke klart å respektere en mann som likte det. Anonymkode: 40cb9...6ca “Respektere” at han har nerveender på et sted der alle har det? Anonymkode: a6f6a...d75
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #12 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): “Respektere” at han har nerveender på et sted der alle har det? Anonymkode: a6f6a...d75 Nei, ikke at han har nerveender der, men at han forventer at jeg skal ta fingeren inn i rompehullet hans. Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, ikke at han har nerveender der, men at han forventer at jeg skal ta fingeren inn i rompehullet hans. Anonymkode: e176f...93f Selvom han liker det trenger han jo ikke forvente det? Jeg har gjort det på noen menn, de som har lyst og jeg har tenkt at det går uten å bli tilgrisa. Jeg har ikke våtservietter i nattbordet så har bare vaska når vi er ferdig. Anonymkode: 5de5a...914
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Selvom han liker det trenger han jo ikke forvente det? Jeg har gjort det på noen menn, de som har lyst og jeg har tenkt at det går uten å bli tilgrisa. Jeg har ikke våtservietter i nattbordet så har bare vaska når vi er ferdig. Anonymkode: 5de5a...914 Men mener du da at sexen er ferdig når du tar fingeren ut av rompa hans? Eller havner den fingeren med rompe på litt rundt omkring i sengetøyet, andre steder på kroppen, tar deg i håret osv mens dere fortsetter å ha sex og så vaske hendene tilslutt? Anonymkode: e176f...93f
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 11 hours ago, Anonym bruker said: Gjør dere dette? Stikker fingeren oppi rompa på mannen når dere har sex? Liker han det? Hva gjør dere med fingeren etter den har vært i rompa? Tørker av den på sengetøyet eller har dere noe å tørke av den med tilgjengelig ved senga? Beklager at jeg spør så detaljert, men jeg mener.....uansett hvor mye man vasker seg i rompa før sex så blir det jo en lukt av rompehull på fingeren og det er jo ikke så veldig romantisk å løpe på badet og vaske hendene midt i akten. Anonymkode: e176f...93f nei takk Anonymkode: 4a16f...d05
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde ikke klart å respektere en mann som likte det. Anonymkode: 40cb9...6ca For en merkelig ting å si? Tror du han blir homo av det? Anonymkode: df5c0...9ad
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #17 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, ikke at han har nerveender der, men at han forventer at jeg skal ta fingeren inn i rompehullet hans. Anonymkode: e176f...93f Å like prostataorgasme er da noe ganske annet enn å forvente at kjæresten putter fingeren inn der. Anonymkode: a6f6a...d75
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #18 Skrevet 9. januar 2022 Sex er grisete uansett. Kunne godt gjort det og vasket meg etterpå. Null stress. Anonymkode: 96319...3f9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #19 Skrevet 9. januar 2022 Aldri i livet om jeg putter noe opp i rompa til mannen min! Anonymkode: aa970...0c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #20 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For en merkelig ting å si? Tror du han blir homo av det? Anonymkode: df5c0...9ad Han blir mindre mann i mine øyne av det i alle fall. Er allt du føler rasjonelt? Anonymkode: 40cb9...6ca
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #21 Skrevet 9. januar 2022 Jeg har... med hanske på. Ekkelt Anonymkode: cc105...076
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #22 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han blir mindre mann i mine øyne av det i alle fall. Er allt du føler rasjonelt? Anonymkode: 40cb9...6ca Følelser er i seg selv ikke rasjonelle. Men tankene som man deretter utleder fra den følelsen, bør jo ikke være helt på bærtur og irrasjonell. Da må man jobbe litt med seg selv. At en person blir «mindre mann» av å nyte noe du forakter, er da ikke hans skyld. Det kommer jo kun fra dine egne fastlåste forestillinger om at mannsrollen ikke kan romme dette. Anonymkode: a6f6a...d75
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #23 Skrevet 10. januar 2022 Not my cup of tea... Jeg tenker at man ikke skal gjøre noe man ikke har glede av når det kommer til sex. Og i hvert fall ikke noe skal vemmes over. Men hvis du virkelig vil gjøre dette med mannen din, HI, da tenker jeg hansker høres ut som et godt alternativ. Selv ville jeg imidlertid ikke hatt samleie etterpå, for bakterier på avveie er rask vei til selv å få infeksjon. Anonymkode: 7e9ab...1d6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #24 Skrevet 10. januar 2022 Har gjort det på flere, det gir en svært sterk orgasme for menn Bør helst planlegges Anonymkode: de52a...884
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2022 #25 Skrevet 10. januar 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Han blir mindre mann i mine øyne av det i alle fall. Er allt du føler rasjonelt? Anonymkode: 40cb9...6ca Mindre mann? Jeees Anonymkode: de52a...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå