Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Barna krangler hele tiden! De kan ikke sitte rundt samme bord en gang ! Helt grusomt! Hva i alle dager gjør jeg? De er 5 og 8 år. Jeg roser De enormt når de gjør det rette og legger til rette for gode måltider.. har du noen råd? Anonymkode: b7a21...65a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Fjern de med det samme de starter å bråke. Skal de lage bråk kan de gjøre det ute. Anonymkode: 01f2e...9c3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Fjern de med det samme de starter å bråke. Skal de lage bråk kan de gjøre det ute. Anonymkode: 01f2e...9c3 Okei... men de krangler hele tiden. Jeg blir gal. Alt er gale. Begge vil bestemme hva vi skal se på tv. Annenhver gang prøver jeg, men det er ikke gjennomførbart. Hvis jeg slår av tv får den ene raserianfall. Alt er gale med broren. Måten han lager lyder når han spiser.. måten hun ser på osv. Alt. De kan rett og slett ikke være i samme rom ! Jeg holder ikke ut. Jeg har tatt cos kurs, jeg vet hva jeg skal gjøre, men det fungerer ikke! Anonymkode: b7a21...65a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #4 Skrevet 9. januar 2022 Send dem ut sammen hver gang de begynner å krangle med beskjed om at de ikke får komme inn på 2 timer roller noe sånt. Det fungerte fint på meg og min søster. Vi kranglet ferdig i knapt 5 minutter. Så ble vi enige om at mor var en idiot og helt urimelig som sendte oss ut for dikting og innen 20 minutter var vi lei av å krangle eller kjede oss og fant på noe sammen. Anonymkode: 6d12f...292
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2022 #5 Skrevet 9. januar 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Send dem ut sammen hver gang de begynner å krangle med beskjed om at de ikke får komme inn på 2 timer roller noe sånt. Det fungerte fint på meg og min søster. Vi kranglet ferdig i knapt 5 minutter. Så ble vi enige om at mor var en idiot og helt urimelig som sendte oss ut for dikting og innen 20 minutter var vi lei av å krangle eller kjede oss og fant på noe sammen. Anonymkode: 6d12f...292 Kan prøve Anonymkode: b7a21...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå